bmwgrace Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Fra GS treffet i Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 nydelig bil du har der, Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Fin bil du har Savner denne helga allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Veldig pen bil! Hadde blitt bra med svart innmat i lyktene foran. Syntes de lyste opp fronten litt for mye slik de er nå. Siden du har svart bil, så kunne det blitt kult. Men det er da min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Litt mer senk nå så har du en meeeeget ryddig e46! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Bare liiiiitt mere avfetting, polering og wax så har du en clean ( bokstavlig talt ) e46 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Fin bil du har Savner denne helga allerede Takk. Ja, var veldig bra Litt mer senk nå så har du en meeeeget ryddig e46! Stå på! Ja, coilovers blir kjøpt inn når feriepenga kommer inn på konto!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Veldig pen bil!Hadde blitt bra med svart innmat i lyktene foran. Syntes de lyste opp fronten litt for mye slik de er nå. Siden du har svart bil, så kunne det blitt kult. Men det er da min mening Blir det sånn som på bildet under da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Bare liiiiitt mere avfetting, polering og wax så har du en clean ( bokstavlig talt ) e46 hehe Hehe, jaja. Planer om å vaske de felga syykelig grundig en dag! Så de blir som nye <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Noen som vil kjøre bilen min og meg opp til Gatebil på lørdag? Hjem samme kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Veldig pen bil!Hadde blitt bra med svart innmat i lyktene foran. Syntes de lyste opp fronten litt for mye slik de er nå. Siden du har svart bil, så kunne det blitt kult. +1! Blir nok stilrent og tøft Liker denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Veldig pen bil!Hadde blitt bra med svart innmat i lyktene foran. Syntes de lyste opp fronten litt for mye slik de er nå. Siden du har svart bil, så kunne det blitt kult. +1! Blir nok stilrent og tøft Liker denne her! Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Noen som vil kjøre bilen min og meg opp til Gatebil på lørdag? Hjem samme kveld Trodde ikke hvem som helst fikk lov til å ratte skuta jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Ingen ekspert på dette her, men.. splitt lykta og lakker reflektoren svart. Et par timers jobb.. Og btw, hadde ikke vi en deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Noen som vil kjøre bilen min og meg opp til Gatebil på lørdag? Hjem samme kveld Trodde ikke hvem som helst fikk lov til å ratte skuta jeg? Desperat, ellers blir helga drit nedtur Ingen ekspert på dette her, men.. splitt lykta og lakker reflektoren svart. Et par timers jobb..Og btw, hadde ikke vi en deal? Hmm. da må jeg få noen andre til å gjøre det. Men blir det å sote lykta, eller? Kan hende jeg har ordnet det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå