bmwgrace Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Flott bil Grace! digga de hvite felgene skal ha hvite felger jeg også bare i 17" god helg! Hvite felger er grommest veit du GOOOD HELG! Hvite felger er oppbrukt fra 2009 XD Du skal faen ikke snakke om oppbrukt som bruker "XD", så back off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Flott bil Grace! digga de hvite felgene skal ha hvite felger jeg også bare i 17" god helg! Hvite felger er grommest veit du GOOOD HELG! Hvite felger er oppbrukt fra 2009 XD Hvis det er noe som er oppbrukt, så er det vel bilen din Mysild! Lenge har du hatt den 320i' n nå, 07? Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Ta nå en spøk da Grace! Syntes det passet bilen med hvite felger jeg! Hvite felger er jo skuddsikkert på sort bil Og til deg Kristian H. Foss, send meg en PM du, og fortell meg akkurat hva du mener med det du skrev!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Ta nå en spøk da Grace! Syntes det passet bilen med hvite felger jeg! Hvite felger er jo skuddsikkert på sort bil Og til deg Kristian H. Foss, send meg en PM du, og fortell meg akkurat hva du mener med det du skrev!! Det er like usaklig som det du skrev. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Barnehage kem som bryr seg om bil "mote"? er jo like teit som kles mote! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Så , så guttær Nå blir dette veldig off-topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Fint folk kan kritisere alle andre sine biler men ikke tåler en dritt om sin egen, merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 skjønner ikke hvorfor han sier først hvite felger er jall, så sier han at bilen min ser bra ut med det? FORKLARING?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Jeg siterte "Kimmey" og mitt svar var en spøk til han fordi han lakkerte just sine hvite, så det hadde ingenting med din bil å gjøre i det heletatt Grace. Hva er vitsen med å lage så mye trøbbel ut av det? Gjerne siter meg hvor jeg skrev at det var "jall" som du skriver, for jeg er meget spent på hvor det står... Har ett sett hvite felger selv, og det er jo en grunn til det! Det er kult og slik er det med den saken! Så ro ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Jeg siterte "Kimmey" og mitt svar var en spøk til han fordi han lakkerte just sine hvite, så det hadde ingenting med din bil å gjøre i det heletatt Grace. Hva er vitsen med å lage så mye trøbbel ut av det? Gjerne siter meg hvor jeg skrev at det var "jall" som du skriver, for jeg er meget spent på hvor det står...Har ett sett hvite felger selv, og det er jo en grunn til det! Det er kult og slik er det med den saken! Så ro ned. Fint folk kan kritisere alle andre sine biler men ikke tåler en dritt om sin egen, merkelig... Jeg tåler fint kritikk, men en usaklig skittkommentar fordi man vil blande seg, det tåler jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 nøøøøye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Haha, søtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ikke så søtt å være uten bil. Regna med å ha den innen jeg var hjemme fra Hellas, men neida. Og broren min har ingen biler å låne meg atm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Tror det meste her var bare tull til hverandre Mysild. Men er sikkert nok offtopic her nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Slenger inn noen bilder fra hvordan bilen min så ut FØR jeg sendte den på litt lakkering. For dere som kjenner meg / bilen har jo sett hvor FANTASTISK fin frontfangeren min var Så er vel ikke bare megselv om ser frem til å se den etter onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå