Gå til innhold

Grace's E46 320CD M-sport || NYE 19".

Share

Anbefalte innlegg

Flott bil Grace! ;) digga de hvite felgene ;) skal ha hvite felger jeg også bare i 17" ;) god helg!

Hvite felger er grommest veit du :lol:

GOOOD HELG! :D

Hvite felger er oppbrukt fra 2009 XD

Du skal faen ikke snakke om oppbrukt som bruker "XD", så back off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 666
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg siterte "Kimmey" og mitt svar var en spøk til han fordi han lakkerte just sine hvite, så det hadde ingenting med din bil å gjøre i det heletatt Grace. Hva er vitsen med å lage så mye trøbbel ut av det? Gjerne siter meg hvor jeg skrev at det var "jall" som du skriver, for jeg er meget spent på hvor det står...

Har ett sett hvite felger selv, og det er jo en grunn til det! Det er kult og slik er det med den saken!

Så ro ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterte "Kimmey" og mitt svar var en spøk til han fordi han lakkerte just sine hvite, så det hadde ingenting med din bil å gjøre i det heletatt Grace. Hva er vitsen med å lage så mye trøbbel ut av det? Gjerne siter meg hvor jeg skrev at det var "jall" som du skriver, for jeg er meget spent på hvor det står...

Har ett sett hvite felger selv, og det er jo en grunn til det! Det er kult og slik er det med den saken!

Så ro ned.

Fint folk kan kritisere alle andre sine biler men ikke tåler en dritt om sin egen, merkelig...

Jeg tåler fint kritikk, men en usaklig skittkommentar fordi man vil blande seg, det tåler jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn noen bilder fra hvordan bilen min så ut FØR jeg sendte den på litt lakkering. For dere som kjenner meg / bilen har jo sett hvor FANTASTISK fin frontfangeren min var :lol: Så er vel ikke bare megselv om ser frem til å se den etter onsdag ;-)

pILk5.jpg

h0ZIO.jpg

VgfZ4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...