bmwgrace Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Og nå var prosessen i å klage på lakkeringsjobben i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 åh? hva har skjed nå da? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 DET er alltid moro! Gudd løkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Dørene er helt feil farge enn resten av bilen .. STYGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Da må du klage! krysser fingre og tær for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Sikker på at det ikke har noe med at dørene er nylig lakkert? Det kan godt hende at bakskjermene/forskjermene(eller hvor du ser forskjell), bare trenger en god runde med poleringsmaskin. Svart er svart, så det skal litt til å bomme med nyanse her. Uansett så er det kjipt hvis det er stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Regner med du har black sapphire Grace? Det hadde jeg på min hvertfall, og da jeg lakkerte opp forskjerm og div, så hadde de nylakkerte delene MYE mer "safir" effekt i seg enn resten, og bilen min var lakkorrigert (polert i 3 steg). Dog var det kun synlig om man så godt etter da Kan hende det hjelper med en korrigeringsjobb på den gamle lakken som Evenol sier. Sliten sort lakk med mye vaskeriper kan fort se litt grålig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Sikker på at det ikke har noe med at dørene er nylig lakkert? Det kan godt hende at bakskjermene/forskjermene(eller hvor du ser forskjell), bare trenger en god runde med poleringsmaskin. Svart er svart, så det skal litt til å bomme med nyanse her. Uansett så er det kjipt hvis det er stor forskjell. Resten av bilen er jo lakkerer også Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Sikker på at det ikke har noe med at dørene er nylig lakkert? Det kan godt hende at bakskjermene/forskjermene(eller hvor du ser forskjell), bare trenger en god runde med poleringsmaskin. Svart er svart, så det skal litt til å bomme med nyanse her. Uansett så er det kjipt hvis det er stor forskjell. Resten av bilen er jo lakkerer også Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Ah ok, da er det noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Kan være brukt to typer lakkprodusenter..? Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Kan være brukt to typer lakkprodusenter..?Mvh Kristian. Dette som Kristian skriver er meget mulig Grace! Har vært borti lignende, da min Onkels Taunus skulle lakkeres, så "bommet" de på fargen. Da var det brukt samme fargekode, men fra en annen produsent....Får håpe det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 bilen din er mye finere enn min grace BimmerRAPE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Kan være brukt to typer lakkprodusenter..?Mvh Kristian. Dette som Kristian skriver er meget mulig Grace! Har vært borti lignende, da min Onkels Taunus skulle lakkeres, så "bommet" de på fargen. Da var det brukt samme fargekode, men fra en annen produsent....Får håpe det ordner seg! Hmm.. uansett så burde bmw norge klare å få en lakkfarge som matcher 90% av bilen merkelig. Så håper dem fikser opp i dette Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Søker litt spons til senkesett, jaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Senkesett ja, det hadde blitt bra! Men ser bra ut Bra du liker bildesiden min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå