Gå til innhold

Grace's E46 320CD M-sport || NYE 19".

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 666
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikker på at det ikke har noe med at dørene er nylig lakkert? Det kan godt hende at bakskjermene/forskjermene(eller hvor du ser forskjell), bare trenger en god runde med poleringsmaskin. Svart er svart, så det skal litt til å bomme med nyanse her. Uansett så er det kjipt hvis det er stor forskjell. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har black sapphire Grace? Det hadde jeg på min hvertfall, og da jeg lakkerte opp forskjerm og div, så hadde de nylakkerte delene MYE mer "safir" effekt i seg enn resten, og bilen min var lakkorrigert (polert i 3 steg). Dog var det kun synlig om man så godt etter da :) Kan hende det hjelper med en korrigeringsjobb på den gamle lakken som Evenol sier. Sliten sort lakk med mye vaskeriper kan fort se litt grålig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke har noe med at dørene er nylig lakkert? Det kan godt hende at bakskjermene/forskjermene(eller hvor du ser forskjell), bare trenger en god runde med poleringsmaskin. Svart er svart, så det skal litt til å bomme med nyanse her. Uansett så er det kjipt hvis det er stor forskjell. :P

Resten av bilen er jo lakkerer også :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av bilen er jo lakkerer også :P

Ah ok, da er det noe annet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være brukt to typer lakkprodusenter..?

Mvh Kristian.

Dette som Kristian skriver er meget mulig Grace! Har vært borti lignende, da min Onkels Taunus skulle lakkeres, så "bommet" de på fargen. Da var det brukt samme fargekode, men fra en annen produsent....Får håpe det ordner seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være brukt to typer lakkprodusenter..?

Mvh Kristian.

Dette som Kristian skriver er meget mulig Grace! Har vært borti lignende, da min Onkels Taunus skulle lakkeres, så "bommet" de på fargen. Da var det brukt samme fargekode, men fra en annen produsent....Får håpe det ordner seg! ;)

Hmm.. uansett så burde bmw norge klare å få en lakkfarge som matcher 90% av bilen :P merkelig. Så håper dem fikser opp i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...