Bimmerfører Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Nå har jeg funnet frem til menyen som beskrevet over her, men når jeg forsøker å komme inn på lysmodulen får jeg opp denne meldingen. HVA SKJER HER, hvorfor får jeg slik melding
Alpejohn Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 At du ikke kommer inn, kan være at programmet ikke støtter din modell enda. Usikker på om det er noe man kan gjøre med det. Man kan også bruke SSS til og kode kjørelys mener jeg. Når det gjelder blink ved låsing opplåsing, må du muligens kode DWA også, denne er huket av på min bil, og jeg har ikke alarm. Disse med rød pil er huket av på min bil: Fredrik
mudbug Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Nå har jeg funnet frem til menyen som beskrevet over her, men når jeg forsøker å komme inn på lysmodulen får jeg opp denne meldingen. HVA SKJER HER, hvorfor får jeg slik melding Har du lest den??? http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1726627
Bimmerfører Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Tusen takk for svar igjen, jeg tester på nytt i morgen.
Bimmerfører Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Nå har jeg endelig fått fikset blinklysene når jeg låser og låser opp bilen, så nå blinker de. Har også fått deaktivert den jævla plinge lyden hver gang det er +3 eller kaldere ute og den høye biip biip lyden som kommer i høytalerene hver gang jeg skrur på tenning og biltelefonen skrur seg på. Men jeg tror jeg har tullet med noe annet rart også for nå justerer speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers, for så å justere seg tilbake så fort jeg tar den ut av revers. Dette er ikke alltid like heldig når jeg kjører med henger feks. Men jeg får ikke kommet inn på LCM for å programmere noe der så automatiske kjørelys funker dårlig. En annen ting jeg lurer på er om det går ann å programere slik at den automatisk lukker vinduene når jeg låser bilen, for i dag så må jeg holde inne knappen på nøkkelen helt til vinduene er lukket, hvis jeg har glemt å lukke alle vinduene før jeg låser.
bjalle Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 bimmerfører skrev nå justerer speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers, for så å justere seg tilbake så fort jeg tar den ut av revers. Denne funksjonen er perfekt.har reddet mine felger mot fortaukanter flere ganger.desverre ikke like bra med henger
mudbug Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 bimmerfører skrevnå justerer speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers, for så å justere seg tilbake så fort jeg tar den ut av revers. Denne funksjonen er perfekt.har reddet mine felger mot fortaukanter flere ganger.desverre ikke like bra med henger Hvilken bil har du?? som har denne funksjonen "speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers"
Ripper87 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 bilen min gjør det;) men kun høyre speil da, å da må den bryteren for å velge vilken speil man justerer stå til høyre-eller venstre:P det er e38 da men det BMW Scanner 1.4.0 så grei ut;) tror jeg bestiler en slik en:D
bjalle Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 bimmerfører skrevnå justerer speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers, for så å justere seg tilbake så fort jeg tar den ut av revers. Denne funksjonen er perfekt.har reddet mine felger mot fortaukanter flere ganger.desverre ikke like bra med henger Hvilken bil har du?? som har denne funksjonen "speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers" Har 540 2000 modell.
mudbug Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 bimmerfører skrevnå justerer speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers, for så å justere seg tilbake så fort jeg tar den ut av revers. Denne funksjonen er perfekt.har reddet mine felger mot fortaukanter flere ganger.desverre ikke like bra med henger Hvilken bil har du?? som har denne funksjonen "speilene seg automatisk litt ned og inn hver gang jeg setter bilen i revers" Har 540 2000 modell. Activerte du denne funksjonen gjennom PAsoft???
bjornar-a Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 noen her som veit om det går ann og programere inn den nye LMM'n min med pa soft? jeg er ny med og bruke dette programmet, brukt carsoft 6.5 til nå nylig. jeg bruker verson 1.3.6. stor forskjeld til 1.4.0? og går det og bruke 1.4.0 på 1.3.6 aparat ? Mvh Bjørnar
D.Toft Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 trådstarter: link til den på ebay du kjøpte eller tilsvarendes? som vil funke på min 96 modell E39..
Lommelom Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Må rette en takk til Mudbug dette skal jeg teste på min E39 når jeg får mitt utstyr
Alpejohn Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 trådstarter:link til den på ebay du kjøpte eller tilsvarendes? som vil funke på min 96 modell E39.. Du må sjekke om du har pinne 15 i obd kontakten i motorrommet først, har du den tror jeg ikke du får så mye nytte av 1.4.0. Da må du ha en annen type kabel. Se i "den forhopentligvis store diagnosetråden", der er dette beskrevet med bilde og link til hva du trenger. Jeg har denne vippe ned funksjonen, men den er jo helt meningsløs, stiller speilet helt ned så jeg ser hverken hjulet eller hva som kommer bak.. Kunne tenkt meg at det stoppet litt over nederste pos. Da hadde det vært gull! E46 skal vist kunne forandre på dette tror jeg.. Men ikke e39 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
D.Toft Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 ser ut som pinne 15 er der ja. er 20 pinns kontakt, men bare pinner i 9 av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå