Sveddi Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Kjøpte meg e46 i februar 2011 og klarte endelig og legge ut en tråd om bilen der jeg vil legge ut bilder av bil og deler jeg skal oppgradere bilen med. her er noen bilder fra annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Til sommeren skal det på carbon panser. Det står i Sveddis Garage og venter på våren. Nye felger er på vei. Ankommer iløpet av uka 235/19 foran og 265/19 bak. dette skal bli bra regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Her er litt flere bilder av bilen. Har tatt de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Og så var felgene i hus, eller rettere sagt, i garasjen og venter på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hadde bilen på eu idag og jaggu var det litt jeg må fikse før godkjent. Godt jeg var tidlig ute med eu slik at jeg har god tid på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Er litt spent på di felgene dine hvordan di ser ut på bilen, kunne du prøvd di på bilen og lagt ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 pen E46 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 pen E46 du har! +1 men få på BMW senter kopper og CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Needs Mtech og shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Skal teste felgene på bilen en gang. Må nesten det for ET er egentlig til e90/91, men iflg GS skal dette gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Fin i lakken! Lurer på hvordan bilen blir med GS felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Fin i lakken! Lurer på hvordan bilen blir med GS felgene! Jeg lurer på det selv, men tror dette skal bli bra. Felgen venter bare og bli testet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvorfor vente? er jo ikke antydning til glatt føre her i Stavanger. PS. Bilen din skriker etter M3/M-tech fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaarud Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Pen bil! Var nære ved at jeg kjøpte den selv faktisk Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Pen bil! Var nære ved at jeg kjøpte den selv faktisk Gratulerer! er fornøyd med bilen. Er litt småfiks nå etter eu kontroll, men Hankook skal hjelpe meg. Er slitedeler som må skiftes på den. Fikk litt reservedeler med meg heldigvis slik som dempere som nå må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå