TheEspenK Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jammen lo jeg godt nedover siden, viste ikke BMW hadde så mage kule. Auda sjakk matt! Undøvendig å si jeg kikka 2ganger, frem for alt som disser Auda Feil: Det finnes former Takk for den. Som nevnt er tysken selvlært men jeg skjønner hvorfor de ler når jeg er i landet Skilbert, jeg viste bilde av M5-baksete til bikja Jeg har elendig internett og etter 2 forsøk med error i opplastingen legger jeg bare ut linken. Reklamefilm for BMW 635 CSI, legg merke til kjørestil Også er jeg jo glad i Volvo. Da 240 Turbo fikk intercooler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Fish! Unødvendig å si at jeg ønsker meg å bli sikkerhets-belte i mitt neste liv Hva er det egentlig som selges????? Utslitt innvendig men testpiloter er velkomne!!!!! Nesten så jeg ringer Det finnes jo også en del BMW kjørende kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg legger ut en liten her igjen. Noen som klarer oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 og denne da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Likte den siste Jostein, Caddy Maxi Skuffende at det ikke gikk med 8-trinns gardintrapp baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 fortsettelse på et tidligere bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Min favoritt: Står på Nederlandsk, men det er en råfin reklame Anbefales å se! Edit: Reklame for Golf 3. Er vel egentlig nyere, men bare se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 fortsettelse på et tidligere bilde Bare photoshop dette eller? tenker på R8'n og luftskipet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Tror ikke det, Sigurd. Til høyre i bildet er Audi sitt reklameskilt for nye Audi A4(?), og med teksten "Your move, BMW". De svarer tilbake med M3 og "Checkmate." Så R8'en, og BMW tar IGJEN tilbake med F1 bilen. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Godt mulig det, A4'n og M3'n er jo real, men har sett masse photoshopa videreføringer Uansett digger jeg kampen BMW vs Audi som aldri tar slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jens Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Litt morbid denne, kansje ikke ekte Ford reklame heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå