Tronstad Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 http://aldcarmarket.no/ noen som har erfaringer med dem ? jeg vurderer og handle en bil av dem i løpet av de nærmeste dagene så om noen har god / dårlig info og dele ville jeg satt pris på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Jeg har ingen spesifikk info om dem, men utifra hva jeg kan huske å ha sett på finn.no så har de en høy utskiftingsgrad av biler hos seg. Det er jo positivt, fordi da selger de jo biler. Men jeg ville ikke ha hatt noen betenkeligheter ved å kjøpe bil hos dem slik det er per i dag. Virker som et stort firma, med veldig mange fine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 En kompis av meg har kjøpt bil der. Var ryddig og greit! Det aller mest er leasingbiler da ALD er ett leasingselskap. ALD Carmarket er firmaet som selger de returnert leasingbilene som ikke blir kjøpt ut av leaser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå