Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den vil forbli i lock off mode til du kobler fra batteriet.

Er ny eier av en 525 e60 08 mod. og ønsker å sjekke hvilken driftstemperatur jeg har på motoren.

Er det kun denne metoden man kommer tlbake til "normal modus"?

Er det andre ting som må silles inn på nytt etter batteriet har vært koblet bort for å komme tilbake til "normal modus"?

Skrevet

Neida. Hver gang du slår av tenningen så havner du tilbake til vanlig. Eller du kan trykke å holde inne CC knappen til den går tilbake.

Skrevet

Ingen som har en oversikt på dette?

Du kan trykke deg gjennom alt. Men det er ikke så mye der av interesse for oss vanlige.

Men du kan se nøyaktig turtall, nøyaktig tankinnhold, reell fart, forbruk per time, forbruk siste kjøretur og div.

Skrevet

Neida. Hver gang du slår av tenningen så havner du tilbake til vanlig. Eller du kan trykke å holde inne CC knappen til den går tilbake.

Takk takk.

Da skal jeg sjekke hva temp blir når jeg kjører på jobb.

Bruker Defa og håper motortem blir høy nok slik at prosessen i partikkelfiler starter.

Skrevet

Noen som har oversikt over alle andre de parameterne som kan leses av?

Ingen som har en oversikt på dette?

Har en 38 siders oversikt laget av en kar for E60 M5 som pdf fil, men det er ikke så spennende altså og alt har ikke forklaring heller. 

Edit: xDE60_Hidden_OBC_Instructions.pdf

• 11 months later...
Skrevet

Klarer den å stabilisere seg på 85-90 grader etter 10-15 min kjøring så er alt ok.

Sjekket dette på tur til hytta sist helg.

Ca 10 minusgader ute

Leste av 79-84 grader på OBC.

Er ikke dette litt lavt?

Skrevet

Nja. Hørtes kanskje litt lavt ut, men alt over 75 er vel ok. Om man skal tenke på dpf regenerering.

Nei, det var nok kanskje litt lavt ja. Skift egr termostat først.

Skrevet

Nja. Hørtes kanskje litt lavt ut, men alt over 75 er vel ok. Om man skal tenke på dpf regenerering.

Nei, det var nok kanskje litt lavt ja. Skift egr termostat først.

Var innom merkeverksted i Trondheim og fikk tilbakemelding at 79-854 grader var ok med luft temperatur på minus 10 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...