Heffe1991 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Har en e36 325i hvor vifta kun går på full skuv. det er den men 3 brytere på, noen forslag hva som er feil? rele? eller bryterpanelet? har også ac anlegg, hvor det mangler veske, noen forslag hvor jeg kan skaffe dette? er tett takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg surfet en del på nettet for å prøve å hjelpe vedkommende i denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=212798 Og leste da på mange utenlandske sider at om vifta kun blåser på max eller min er det ganske sikkert formotstanden som er gåen. Sjekk ut noen av linkene jeg la ut i siste post på den tråden. Der står det hvor diverse er lokalisert og om bytting osv.. Edit: Se her du, en som har ei vifte som kun blåser på max(high speed). http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... sistor.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Skift viftemotstanden så blir det god knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffe1991 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 ok, har du peiling på hvor denne sitter? takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffe1991 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 eventuelt hvor jeg kan kjøpe motstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Mener viftemotstanden sitter under dasjbordet på venstre side på bil med ac,på bil uten ac sitter den hvertfall oppunder på høyre side inne i en kanal der. Det er forskjell på motstand med og uten ac sånn att du er obs på det Får kjøpt der her blant annet http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/reservedeler-lykter-varmeapparat_og_coupe/varmeapparat_og_klimaanlegg/side2.htm#3565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffe1991 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå