bb79 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Nå som vinteren er her så trenger vi noe å varme oss med. Jeg har rotet litt i bilde- og videoarkivet mitt. I 2009 og 2010 var jeg i Nürburgring og kjørte. Jeg var også på roadtrip i 2011, men da hadde jeg en tilhenger på slep og skulle mot Praha. I år planlegger jeg ny tur til Nürburgring for å få kjørt min E61 525D der slik at jeg kan sette på klistremerke bak Her er en video jeg har redigert sammen med noen goodies. Det er ingen kommentarer og ingen musikk på videoen. Kun lyden av motor og dekk. Just the way you like it. http://vimeo.com/34944588 Her er noen bilder fra turene: Lotus Elise Jeg var fristet til å poke plasten på Corvetten Aston Martin DB9 eller DBS? Grom bil og grom lyd i alle fall =) Ringtaxi E60 M5... slur Der står godsakene på rekke og rad Jeg møtte selveste Sabine Schmitz! Hun er en helt vanlig taxisjåfør Banen var midlertidig stengt akkurat da på grunn av et uhell. Kraftige gjerder, ja. En random nederlender på vei inn i svingen. Dette var vel Corvetten jeg så ved parkeringsplassen. Det var mye liv rundt ringen. Folksomt på banen også. Nice view =) Mye gromt her. Her blir det jammen meg trangt. Meget breie felger og luke på sidevinduet =) Det var ganske mye folk som hang her. Noen stod og så på. Andre satt og grillet og nøt lyden og lukta av svidd gummi. Her sitter jeg i min Renault Laguna II 1.9 dCi. Jeg tror jeg kom meg rundt på ca. 10 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 offtopic....du heter ikke nguyen og drev med merce før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fine bilder! Når det gjelder Aston Martinen er det en V8 Vantage. "Baby-Astonen" altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 wicky: Nei, jeg er thai og ikke vietnamesisk. Og før drev jeg for det meste med... uh, Renault ferrek: Aha, jeg synes den så litt liten ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 renault ja...greit da var det ikke deg ligna veldig på en jeg solgte masse mercedeler til for mange år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Wicky: Jeg har fått høre at jeg ser enten koreansk, japansk, vietnamesisk eller filippinsk, så du er nok ikke den første =) Jeg har for øvrig eid disse doningene: - 1986 mod Renault 5 med 1,4 bensin - 1994 mod Renault Laguna med 2,0 bensin - 2004 mod Renault Laguna II med 1,9 diesel Men heretter blir jeg nok værende i BMW-leiren en stund, tror jeg, til tross for at jeg har vært jævla uheldig med E61en min. Edit: Er du bilselger eller, Wicky? Øyvind: Takk =) Det kommer mer til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 hva er galt med bimmern din da? Nei ingen bilselger, men drev mye med kjøp og salg av gamle 124-mercer en tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fine bilder (legg gjerne ut flere)... Sabine er alltid like blid og grei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Øyvind: Takk =) Det kommer mer til sommeren! Får håpe du får noen bilder av meg også til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Frederik: Takk =) Jeg har faktisk flere bilder liggende, men var redd det ville bli Nürburgring-overkill Jeg kan rote litt i arkivet mitt en gang til. Øyvind: Når har du tenkt deg dit da? Mulig jeg drar i mai allerede. Wicky: Jeg hadde problemer med at den gikk i nødmodus. Feilen er fikset nå. Det var dieselpumpa og noe urenheter i tanken. Deretter sluttet Webastoen å fungere. Og nå vil ikke fjernsenderen i bakspoileren fungere. Andre kjente feil er: fukt i markeringslys, fukt i tåkelys, panoramatak går ikke igjen hvis den lukkes helt opp, elektrisk bakluke siger ned hvis den står oppe i mer enn ett minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Mange kule bilder Pokker så deilig det så ut med sommer akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 To siste årene har vi vært der i midten av August eller rettere sakt helgen det er Old Timer GrandPrix. Vil tro det blir i den tiden til sommeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Øyvind: Ok, jeg får se når jeg drar da. Det hadde vært fint å treffes der nede =) Jeg har lagt til flere bilder i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Frederik: Takk =) Jeg har faktisk flere bilder liggende, men var redd det ville bli Nürburgring-overkill Jeg kan rote litt i arkivet mitt en gang til.Øyvind: Når har du tenkt deg dit da? Mulig jeg drar i mai allerede. Wicky: Jeg hadde problemer med at den gikk i nødmodus. Feilen er fikset nå. Det var dieselpumpa og noe urenheter i tanken. Deretter sluttet Webastoen å fungere. Og nå vil ikke fjernsenderen i bakspoileren fungere. Andre kjente feil er: fukt i markeringslys, fukt i tåkelys, panoramatak går ikke igjen hvis den lukkes helt opp, elektrisk bakluke siger ned hvis den står oppe i mer enn ett minutt. Webastoen dør vel om den ikke blir brukt titt og ofte? Sjekket mikrobryter til speilet bak? regner med at du mener at bakruta ikke åpner seg (todelt bakluke?) Den brytern er som regel syndern når bakluke ruta ikke åpner seg.. Relativ enkel selv-fiks.. Fukten kan du "enkelt" fjerne.. åpne dekslet på baksiden av lykta... Altså..ta ut led-lyset til markeringslyset, parker i varm garasje over natten... gjenta til fukt er borte Samme prosedyre på tåkelys... panorama problemer er "standar" på femmern.. Får du opp feilmld på at det er "anti trap failure"? Vi hadde samme problemet på en kompis sin E61, der måtte vi lukke igjen luka med makt og manuelle løsninger...tok sin tid... må vel bytte no sensorer regner jeg med... At bakluka siger er det nok de to stengene sin skyld (spess om det er kaldt!) Men siger den ned sånn...sakte? Eller lukker den seg selv etter 1min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå