Stine2405 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Hei! Min Bmw 120D, som jeg har vært en heldig eier av i 2 år har begynt å komme med noen ulyder.. Blandt annet plystring fra turboen (tror jeg...) Hva kommer dette av, og hva må jeg gjøre nå?
Ballder Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Ta en grundig sjekk av rørgater/slanger på trykksiden.
BD Racing Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Flere biler på jobben med samme problem, turbo'en er gåen
Stine2405 Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Flere biler på jobben med samme problem, turbo'en er gåen Hva bør jeg gjøre nå da, og hva er prisen for å ordne denne feilene? Regner med at jeg må ut med 20 lapper for å bytte turboen....
BMWE39turbo Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Visst det er lov å skyte inn et spørsmål; blir det ikkje slik plystrelyd om det er hull i downpipen også?
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Den plystrelyden kan komme av mye forskjellig, trykkslangen/røret kan også være gåen, må for all del ikke være turbohavari av den grunn, vanligvis i tirbohavari pleier det og bli slark i viftelagret, og begynner og ryke voldsomt hvitt. Hvor holder du til forresten? Vet om en bmwspesialist i Oslo området som finner ut dette ganske fort. Mvh.
Ballder Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Ta en grundig sjekk av rørgater/slanger på trykksiden.
Stine2405 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Den plystrelyden kan komme av mye forskjellig, trykkslangen/røret kan også være gåen, må for all del ikke være turbohavari av den grunn, vanligvis i tirbohavari pleier det og bli slark i viftelagret, og begynner og ryke voldsomt hvitt. Hvor holder du til forresten? Vet om en bmwspesialist i Oslo området som finner ut dette ganske fort. Mvh. Jeg bor i lørenskog. Hadde vært fint om du kunne høre med vennen din
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Ring dit selv, og forklar som det er. Tlf til han : 413 59 893 Da får du garantert svar på hva det kan være Mvh.
Kennethe34 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Flere biler på jobben med samme problem, turbo'en er gåen Den er ikke gåen bare fordi den plystrer, turboen kan gjerne gå 100.000 ekstra selv med plystring. Men som de andre sier, så kan lyden komme fra lekkasje på trykkslanger, og defekt pakning på turbo - eksosmanifold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå