dag sverre lange Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Fikk feilkode på regnsensor, men husker ikke hva den var, men mener det var hovedmodulen eller no.. må jeg bytte den klumpen bak speilet eller er det andre styreenhenter noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Fikk feilkode på regnsensor, men husker ikke hva den var, men mener det var hovedmodulen eller no.. må jeg bytte den klumpen bak speilet eller er det andre styreenhenter noe sted? Du slettet alle feilkoder og den fungerer fortsatt ikke som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Internal software error eller no sånt. Prøvde slette feilkoden,men den ble ikke borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Regnsensoren på min 98' E39 tullet en del før, tok lang tid før den reagerte når det var vann på sensoren osv. Initiert den og nå fungerer den topp ! Mvh. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Selv etter sletting av feilkode er den like inaktiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 hvor sitter dette releet til viskerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Vil tro at det reelet sitter under høyre kupefilterboks (når du sitte inne i bilen). Der sitter iallefall reelet til regnsensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Selv etter sletting av feilkode er den like inaktiv... Fikk regnsensoren min til å virke i dag. Hjelper ikke å slette feilkode, en må også initiere regnsensoren på nytt. Eg gjorde dette med INPA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Vært borti det 2 ganger, må "kodes" på nytt så fungerer det.. Ellers går den på et fast ikke justerbart intervall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hvordan programere de på nytt da? Har dette problemet jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hvordan programere de på nytt da? Har dette problemet jeg også. Kan bruke INPA og initialisere på nytt for eksempel, bmw verksted kan også gjøre dette sef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå