helland Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 akkurat trilla av banen.... bomma på dimensjon på hjul... her er vel synderen... fikk slept bilen av banen og opp på parkeringa, så gikk jeg ned igjen og satte meg ned sammen med en veldig god kompis :
Morty999 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Kjedelig jeg pisket min 35000km i fjor, og den tikker ikke engang Veiva må nok slipes her desverre.
Pedi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Veiva må nok slipes her desverre. Ikke sikkert. Spørs hvor lenge og hvor mye den har banket....
helland Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 tror nok den uansett blir sendt inn til sjekk/polering/sliping bare for å være sikker har ikke noe planer om å opp med denne igjen
Reset Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ikke det at jeg viste hva som var feilen idet du sto der, men jeg prøvde å underholde deg litt idet jeg stakk bortom hehe
helland Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Grubla en del idag, så måtte ta en telefon ! Gikk ikke lenge før disse sto på døra, Selveste måtte jo bare sette igang etterforskninga! Bilen satt inn i "vognskjulet" Været var ikke helt perfekt heller... Larsinnj stakk innom Av med panser og diverse ! Må bare nevnes at dette er en LITEN TRANG garasje, og jeg har nesten IKKE verktøy til rådighet! Radiator ut her ligger det en stakkars JÆVEL og strever med eksosen MMMMMM av med plenum og ledningsnett stemningsbilde av innsugstraktene.. VIPS, mørkt ute, og elefanten som er tyvlånt fra Roger`n kommet foran bilen.. Nysjærriper ///M_stian på tur opp... måtte ned igjen siden den dumme eieren hadde glemt å skru av slavesylinderen......... på tur opp igjen.. TADAAAA.... Plutselig fikk "crewet" det så brennkvasst me å komme seg te by`n !! kommer vel en update i morrakveld, rekker ikke mer idag
helland Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 fikk skikkelig lyst til å skru etter innlegget til Pedi, var kjempebra motivasjon !!
Kjakan Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Sjå her ja! blir full overhaling no da? og shining?
helland Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 vi får se, hvor ille det ser ut
Larsinnj Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Holdt på å gå rett i fella når jeg gikk rundt vognskjulet i sta jeg... Jæ'er redd jeg, Stig!
Pedi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Herlig update! Masse gode bilder (det liker jeg jo) samt at du har vært heldig med etterforskerene dine. Tok noen måneder med den saken min, men satser på at de er kjappere hos deg. Gøy lesing, og får håpe at det ikke er for mye skade i motoren din....
helland Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Takk takk håper å få løfta den ned i kjellern i kveld, slik at jeg kan sitte i varmen og demontere, da får jeg ro og fred, og kan legge fra meg delene uten at noen kommer og legger seg borti Ble jobb i dag, så får håpe noen har tid til å hjelpe meg med å få den ned trappa etter jobb, må nok ha traktor
Pedi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Løfte den ned i kjelleren med traktor?? Husk at du skal ha den ut igjen også da... Ta gjerne noen bilder av ferden ned i kjelleren også
helland Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Holder på å skru hjemme, ikke i verkstedet, så tenkte å få den ned i kjelleren på huset, så er det kortere veg.. Også har jeg egentlig ikke plass i vekstedet :-/ Bilder skal bli, må bare få henta meg en motorbukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå