Morty999 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 hvorfor nr 6 ? er nr 2-3 som pleier å gå først.
Jørgen-A Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Spiller da liten rolle hva man løsner først alle må da av:)
helland Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Spiller da liten rolle hva man løsner først alle må da av:) hehehe, har vært mye jobbing i det siste, skal jobbe i helga også.. nå må jeg utover til verkstedet, siden...... ....Larsinnj skal gjøre klar denne for etterkontroll Men prøver å få skrudd av rådene i kveld tenker jeg noen som vet om Autotrim sjekker/sliper veiv ? eller må jeg til Cylmo ?
Jørgen-A Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Tror autotrim gjør det ja. Men har du dårlig tid er det cylmo som gjelder.
Larsinnj Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Haha! Hvis du maser litt er Tore veldig kjapp og! Han trykktesta, porta, plana å slipte inn nye ventiler hos meg i fjor var det vel. Var ferdig på ei snau uke tenker jeg.
Larsinnj Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Hehehe, ja halve dagen går jo med på snakking hos han! Snakka med han på telefonen en dag forrige uke. Fortalte om hva han holdt på med av diverse bmw, supra, nissan osv. Så plutselig snakket han om radioresepsjonen på p3, å om hvor mye rart de snakka om der! Arti type han der! Sorry for avsporingen Stig.
helland Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Tror autotrim gjør det ja. Men har du dårlig tid er det cylmo som gjelder. hastverk er lastverk denne bilen skal ikke brukes på vinter uansett den vettu Tore er en skrue ja, men jeg er veldig godt fornøyd me han, alltid fått delene til rett tid, fine priser, og MEGET bra service
helland Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 her kommer en forsinka update fra i går... Larsinnj dukka ikke opp på verkstedet måtte vistnok jobbe Såååå... jeg begynte faktisk å rydde stakkar m535i`n som bare står der..... Sååå i oppryddinga dukka det opp en 12kant kopp, så jeg kunne skru av rådelager når jeg kom hjem.. Etter en bedre pizza og øl, ble det litt skruing...... au au au au.... ..... Jeg begynte liksågreit på sylinder 1, og jaggu var det her det var verst... Jeg synes det ser ut til at det har vært JÆVLIG varmt Snakker vi gåent rådelager ????? Resten var ikke så ille, men veiva ser nesten kassert ut i mine øyne.... her ligger delene.. kan ikke si at jeg ble overasket over at det var havarerte deler, men trodde ikke det sto så ille til med veiv, og lager... Over og ut.... What should I do?????????????? Redd vi må få tak i hjelp her altså... Tips ønskes... har mest lyst til å holde den original, MEN...
helland Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Veiva må i allefall byttes det er jeg også ganske sikker på...
helland Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 rådene å desverre. ja det er de nok, men hvis jeg skal "kvesse" opp denne litt, hva anbefaler dere å gjøre ? skal godkjennes da, så kan vel ikke være så mye som må gjøres...
diohrvik Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Bt ser jo ikke hva som er inni motoren din;) Synd dette, men påskudd for å ende opp med bedre motor tilslutt:p
helland Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Bt ser jo ikke hva som er inni motoren din;)Synd dette, men påskudd for å ende opp med bedre motor tilslutt:p joda, men gidder ikke dra det så langt at sliter med med f.eks ujevn tomgang, og feil co osv men hadde vært gøy med en litt kvassere motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå