Werther Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Gode nyheter! Da var det vel bare en narkis som skulle hjem. Enda godt han hadde samvittighet nok til å ikke herje etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Kjedelig når sånt skjer, men bra dere fant bilen ihvertfall.. Er ufattelig at folk ikke kan skille mellom mitt og ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Ble narkisen tatt? hvor ble bilen funnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Slikt går det når man kan sjekke regnr langs veien med sms til 2282. Jeg ser fortsatt ingen sunn og logisk grunn til at slike tjenester tilbys. Datatilsynet er en vits. Bruker 2282 minst et par ganger i måneden - folk som har parkert foran garasjeporten på jobb, for eksempel. Det skjer oftere enn man tror - og de er sikkert også glade for at tjenesten finnes, for den har reddet mange fra borttauing her i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Skal jobbe i natt i Moss, så jeg skal ha øynene åpne! Offtopic og gratisbump: hvor jobber du? Tyttebærpollti! Hi from Gayforce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Sorry for off topic, skal være på utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Sorry for off topic, skal være på utkikk Hvorfor det? Bilen er jo funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Sorry for off topic, skal være på utkikk Hvorfor det? Bilen er jo funnet Ooops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Sto ikke langt unna der hvor bilen ble stjålet fra på Bogerud i Oslo. Bilen sto pent parkert med låste dører, rattet var sagd i stykker for å få unna rattlåsen og tenningslås var ødelagt. Fuckers... Godt den ble funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Godt å høre at bilen ble funnet! Får håpe det ikke blir for dyrt å fikse skadene svinet har påført bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Gratis med funn av bilen, men hvis det hadde vært min bil så hadde jeg håpet tyvene herper den godt slik man har nokk råd for resturering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Gratis med funn av bilen, men hvis det hadde vært min bil så hadde jeg håpet tyvene herper den godt slik man har nokk råd for resturering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Det er jo litt kjedlig når skade er like mye som egenandel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Jeg tror nok den 535en der betyr mer enn en evnt. utbetaling fra forsikringsselskapet. I hvertfall for eieren vil jeg tro. Tror ikke du hadde fått igjen det den faktisk er verdt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå