winchester Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Var nok ikke de som var feil nei, hehe. Er nok i instrumenthuset feilen ligger. Brukte Ferromax og syregrunning.
Larsinnj Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Oki. Det var teit.. Men hvordan fikk du det dit? Brukte du en slik hulromssprøyte? (Aner ikke hva det heter). For det er vel ikke så lett å spraye inne i hulrommet der med bare boks.
winchester Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Hmm, nå tror jeg vi snakker om to forskjellige ting, hehe. Jeg tok ut ruten og fjernet pakningen, sveiste inn ny den kanten som pakningen ligger ann mot i front, og grunnet den på front- og baksiden. Var ikke hulerom, hehe.
Larsinnj Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Hmmm.. Var sikker på at det blir et hulrom der når man skjærer vekk. Jeg som er for trøtt til å tenke sikkert
winchester Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Er en platekant som stikker ut bare, du kommer til på baksiden lett etter at det er sveist. _|_ Slik ser det ut, hvor | er delen jeg har sveist inn. Blir inget hulerom. Om det hadde vært hulerom ville jeg brukt en huleromstectylolje man får kjøpt med en slange med hull i.
Larsinnj Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Aha. Hvor kjøper man slikt da? Jeg tror det blir hulrom når jeg skal kappe og sveise i nedkant av ruten, pluss i kanal. Så hadde vært kjekt med slik
winchester Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Heter Tectyl ML den jeg brukte på den Sepang Bronze E30'en, funket fjell. Fikk kjøpt den på et lokalt Mekonomen verksted.
winchester Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Elektriske feil i denne kulda...
winchester Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Dieselen selges i deler. Den blå blir vel lagt ut for salg til våren etter at jeg har fikset den helt opp. Sliter som f... med å finne synderen i elektronikken. Skiltlys, nødblink lysbryter og instrumentlys vil ikke skru seg av. Skiltlysene går av om jeg napper ut sikringene og de to andre skrur seg av om jeg napper ut lysbryteren. Noen som er en kjapp og tålmodig til å koble dette sammen ved hjelp av elskjema, slik at dere finner ut hvor synderen kan ligge? Begynner å bli lei, spesielt med tanke på at jeg må finne ut av denne feilen før jeg monterer bilen ihop igjen, hehe.
tommyheimberg Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Sepangen skal ikke selged håper jeg?.. sjekka den "dioden" på ledningene opp til bryteren?, den kødda i nin å da ble instrumentet helt mongo hvertfall"-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
325i! Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Sepangen skal ikke selged håper jeg?.. sjekka den "dioden" på ledningene opp til bryteren?, den kødda i nin å da ble instrumentet helt mongo hvertfall"-pSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 hadde samme problemet jeg også.skiftet diodene til brytern som ligger i ledningsnettet ved relene.da var feilen vekk med meg vertfall
winchester Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Hm, hvor ligger den dioden? Mener å huske det er en kabel som er splittet opp med kabelsko i hver ende, men som ikke var plugget ihop (som at det manglet noe imellom), så var det litt hjemmemekk fra forrige eier der. Men rart det også fungerer inn på CD-spilleren? For når jeg trykker på nødblinken skrur spilleren seg av i 2 sekunder, så kommer den på igjen. Den har også skrudd seg av helt tilfeldig, så funker den ikke på en stund, så fungerer den igjen når bilen startes opp igjen ved en senere anledning.
winchester Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Sepangen skal ikke selged håper jeg?.. sjekka den "dioden" på ledningene opp til bryteren?, den kødda i nin å da ble instrumentet helt mongo hvertfall"-pSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sepangen skal nok selges den også når den blir ferdig. Kommer til å gå i kjempetap, men er møkk lei gamle biler.
Pedi Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Sepangen skal nok selges den også når den blir ferdig. Kommer til å gå i kjempetap, men er møkk lei gamle biler. Men du skal vel ha den på E30Meet2013 først?
winchester Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Føler det ikke er verdt å vise frem Sepangen i det hele tatt... Mangler jo det meste av wow-faktor i mine øyne (motor, 3-delte felger, M3-understell, M3 baksete, gromme bremser, gromme stabstag etc.) og jeg får nok neppe tatt meg råd til dette med det første. Blir deprimert av hele greia, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå