winchester Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Jess, det skal jeg gjøre. Takker. Mer rust... Det liker vi... Venstre kanal midt på, sparklet inn en plate der også gitt... Venstre kanal helt bak, og der også... Disse hullene, samt noen til på kanalen på venstre siden har jeg sveiset nå. Gjenstår litt mer i hjulbuene, samt høyre kanal. Fikk dreid litt til på karosserivippen, begynner å nærme seg ferdig nå, men mangler fortsatt sylindre.
tommyheimberg Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Detta må jo bli bra så nøye som du er!!, følger med:-), jobber offshore du eller siden du har såpass mye tid til bil? karroseri vippe har jeg virkelig troa på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
winchester Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Her er den per dags dato nå, gikk så klart tom for lakk (ble brukt litt mer enn forventet på stylingen) midt i, så det ble ikke lakkert alle steder. Får ta det igjen senere. Fått sveiset alle hullene på kanalen nå og montert på igjen stylingen. Gjenstår noen hull på høyre kanal, samt to hull i bagasjerom, men disse blir tatt etterhvert i vinter; bilen skal jo tross alt brukes også. Jobber ikke offshore nei, er student for tiden (derfor den sugne økonomien!), kjører taxi på deltid, men planen er offshore etterhvert ja, hehe. Fikk satt låsingen til karosserivippen i delehodet på fresen og borret opp 12 hull i dag også.
Magnum 310 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Følger med her! Må si jeg er meget imponert over pågangsmotet ditt og fortgangen i rustsveisingen! Ser ut som du har blitt ganske dreven i faget! Skal selv til å begynne med rustsveising på min, må bare finne et egnet sveiseapparat først. Gruer meg litt, men det er vell bare å komme i gang! Blir i alle fall ikke gjort av seg selv Stå på! Er meget spent på dieseltrimmingen
winchester Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Takk for det! Er nok bare å begynne med sveisingen ja, det kommer seg etterhvert med litt øving og det mest viktige er jo å lære seg å stille inn apparatet riktig og gjøre grundig arbeid før du starter sveisingen slik at det går lett når du først starter. Er spent på dieseltrimmingen jeg og, men akkurat nå ligger det ikke i budsjettet, så tar det iløpet av desember. Dama skal til utlandet i hele desember, så da blir det nok endel mer jobbing enn nå også. Satser på å ha dieselen og 320'en klar for salg til våren, slik at jeg får gjort ferdig den brune med S50B32. Skal få prøvd å lagt inn noen timer i morgen, forhåpentligvis klar til grunning av motorrom og forstilling ferdig montert ihop sett bort ifra fjærbein.
Nytern Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 De bildene gjør at jeg ikke helt forstår hvorfor jeg har lagt ut min E30 for salg! Rått!
winchester Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, er bare å fikse opp og bruke.
winchester Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Dette kom i posten idag. Takk til engen90 for en kjapp, hyggelig og seriøs handel.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Skulle sagt fra, kunne du fått kjøpt dørtrekk fra meg med samme du kjøpte potta
winchester Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Hehe, var ikke klar over at du hadde, kom bare over det tilfeldigvis.
winchester Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Der sa diffen poff også, heh. Skulle kanskje tatt meg tid til å sjekke om det faktisk var diffbrems eller en veldig utslitt åpen diff. Møkk...
Magnum 310 Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Har en 4:10 diff som ikke kommer til å bli brukt er vell ikke det du er ute etter sikkert! Åpen
Nytern Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg mumler noe om at jeg har en fin E30 stående
diohrvik Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 jeg har en åpen 188 diff har ikke sjekka utveksling enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå