Magnum 310 Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Er det vanlig zink-grunning du har over sveisene? Mener å ha lest at en del av zink-grunningene ikke "tåler" vann, altså at vann trekker gjennom. Men kan hende du vet mer om det der enn meg!
winchester Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Er syregrunning tilegnet bart stål. Trekker nok ikke vann igjennom.
winchester Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Dørtrekkene ble også montert den dagen de kom. Skjevt bilde, men har jo faen ikke mulighet til å endre det på mobilen.
winchester Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Begynner å komme seg karosserivippen nå... Bilene står for øyeblikket, mens den blå blir brukt. 2,4l/per mil er gøy... Ganske sikker på at den går i kaldstartmodus hele tiden pga. defekt føler på termostathuset. Noen formeninger?
Pedi Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Har sansen for den vippa di, skulle hatt meg en slik jeg også etterhvert til E21en min. Genialt verktøy det. Men 2.4 l/mil??? What?? Hørtes rart ut...
winchester Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, gleder meg til å teste den ut på dieselkjerra etterhvert... Ja, den har brukt rundt 45-50 liter bensin på 22 mil nå i skrivende stund, og dette er på rolig kjøring, med ca. 3 mil ved hver oppstart, 2 ganger daglig. Tenkte jeg skulle prøve å bytte over vanntemp. sensoren fra den brune og over på den blå nå, for å sjekke om det blir liv i temperaturmåleren, men der var det så klart en 2-pol sensor hvor jeg da trenger 1-pol. Noen som har en brukt en som fungerer liggende? En brun 1-polet vanntemperatur sensor til M20. Neeeed that, eller så går jeg konkurs...
Magnum 310 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Mulig jeg har en liggende, men er på sjøen til mandag
Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg har slik føler på delebilen Funker vel å sende den som brev? Da blir det ikke mange kronene i frakt heller
winchester Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 (endret) ... Endret Oktober 12, 2023 av winchester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå