AUSTEVOLL Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Lurer på å oppgradere min orginale Touring M5. Noen som har erfaringer ned å sette nedi motor fra E39 M5 ? Ev hva som må bygges om ? Setter pris på tilbake mld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 hva er galt med s38en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Lurer jeg på også, hvorfor vil du nedgradere en bra bil med den kleineste M-motoren som er bygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Lurer jeg på også, hvorfor vil du nedgradere en bra bil med den kleineste M-motoren som er bygd? Den må du utdype litt. S62 er den M-motoren jeg helst kunne tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 s38 er jo ikke akkuratt den kvasseste motoren da, så skjønner han jeg men s38 er en bra og arti motor, men kunne gått bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 er jo en her innpå no som driver å bygger om sin 540 til s62. men jeg hadde aldri gjort det med en original m5. sikkert mye som må gjøres og siden ru har r6. motorfester, travers, drivverk etc.. har ikke sittet på med s38, men har sittet på med s62, og det var helt rått. en slik skal jeg ha en gang, ganske enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUSTEVOLL Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Motorhaveri på den jeg har i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUSTEVOLL Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Og hvorfor ikke gjøre noe som ikke alle har da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 sorry ot, men du so eige den blå i Austevoll? ser du kalle deg austevoll så rekne me du e derifrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå