RoaldJ Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 "i morgen skal jeg montere denne" .....dette er da 2 dager siden du sa det hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Fikk ikke montert det, for det viste seg at røret var tynnere enn originalt. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Er det noen som tar utfordringen å photoshoppe "CSL"-felgene i gull og evt andre farger som kan passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Det viste seg at 325i ble levert med både 63mm og 70mm eksos. Selvsagt hadde min bil 70mm mens supersportanlegget var 63mm. Supersport ble returnert og Eisenmann er lagt i bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Tror jeg skal være glad for at jeg ikke gikk for race utgaven. http://www.youtube.com/watch?v=5d9Z29TpsAE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har også en BMS powerbox liggende på posten. Denne skal gjøre samme nytte som sprintbooster samtidig som de lover litt ekstra effekt. Jeg tar effektøkningen med en klype salt, men de som har kjøpt den påstår at "throttle re-mappingen" alene er verdt prisen Ble det noe merkbar forandring med denne boxen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har også en BMS powerbox liggende på posten. Denne skal gjøre samme nytte som sprintbooster samtidig som de lover litt ekstra effekt. Jeg tar effektøkningen med en klype salt, men de som har kjøpt den påstår at "throttle re-mappingen" alene er verdt prisen Ble det noe merkbar forandring med denne boxen? Throttle mappingen merkes veldig godt. Den gir litt ekstra gass idet man trør på gassen, så bilen føles ikke like tung og treig i starten. Noe effekt merket jeg ikke noe til. Fikk besøk av Hogstad-Trading i garasjen idag. Det endte med 35% film på alle rutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 [ Bilde ]Tror jeg skal være glad for at jeg ikke gikk for race utgaven. http://www.youtube.com/watch?v=5d9Z29TpsAE Jeg hadde fire rørs Eisenmann i Race utgaven på E60 525iA'en jeg hadde for noen år siden, så jeg tror også du skal være glad for at du ikke gikk for Race utgaven Lyden var tøff, men du hørte den ganske godt inn i kupéen, noe som ble slitsomt på langturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Veldig fine oppgraderinger du har gjort Yngve. Det er ikke mange slike 325'er med slike spesifikasjoner som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Veldig fine oppgraderinger du har gjort Yngve. Det er ikke mange slike 325'er med slike spesifikasjoner som denne. Takker. Er ganske fornøyd med å ha denne som bruksbil. Jeg har enda til gode å finne andre e91 325i til salgs med manuellgir. Føler at jeg er mer eller mindre ferdig med oppgraderinger på bilen nå. Venter på 3000k xenonpærer fra ebay, etter at de er montert har jeg ingen større planer for den. (Rails skal fjernes på sikt) Edit: fant faktisk en annen til salgs nå, men det var dyr og sparsomt utstyrt. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34594106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Har vurdert å skaffe meg en slik bruksbil selv, men må nesten være 325 med endel utstyr. Har du aktiv styring på din? Har hørt det er ganske ettertraktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Har vurdert å skaffe meg en slik bruksbil selv, men må nesten være 325 med endel utstyr. Har du aktiv styring på din? Har hørt det er ganske ettertraktet. Har aktiv styring på den. Har blitt så avhengig av det at det blir like høyt prioritert som manuellgir neste gang jeg skal kjøpe en BMW av nyere årgang. Av annet utstyr har den nesten alt man kunne få bortsett fra m-pakke og hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Monterte gule xenonpærer og la litt voks på bilen idag. Lyset er mye gulere i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå