Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 har en bmw e34 520 sedan 92 mod ( m50 ). hvis jeg gir 5-6k omdreininger i 1 giret, spinner ikke bilen, den "henger igjen \ slurer" virker det som, den holder turtallet, men hjula slipper ikke, verken om man skall burne, eller om man bare skall rive den løs for å få litt slipp på bakhjula.. har prøvd lignende bil, med smalere og dårlige dekk, men denne slapp som f.. om jeg kommer i sakte fart i et kryss feks, og clutcher med litt turtall, så slipper den som bare det.. kan legge til at jeg har sjekket clutch, men den er helt fin. noen som vet hva feilen kan være? trenger ikke tilsnakk om hvor teit det er å burne og hvor mye dette sliter på drivverk, trenger bare svar på spørsmålet.
Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 må nok være clutchen som slurer dette har sjekket clutch, den er ikke slitt og fungerer som den skal..
Morty999 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 hvordan har du så sjekket denne? hatt ned girkasse osv ? er ikke noe annet som får gjort att det blir sånn, så er nok clutchen
Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 har hatt nede gearkasse, og sjekket lammel, trykkplate osv, justert inn clutchen på nytt og alt..
Morty999 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 clutchen er ikke justerbar så det er helt greit, det får ikke vært noe annet som gjør att bilen slurer slik som du snakker om enn clutchen.
Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 hmm, ikke jeg som gjorde dette, det var en venn av meg. jeg jobber selv som landbruks mekaniker lærling, så kan ikke så mye om bil. men dær er værtfall de fleste clutcher regulerbar, for å ha dødgang ætter som lamellen slites.
Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 og han sa værtfall han hadde justert clutchen på et vis..
kje Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Denne andre bilen du prøvde hadde helt sikkert differensialsperre. Det gjør dekksliting en del lettere
Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Denne andre bilen du prøvde hadde helt sikkert differensialsperre. Det gjør dekksliting en del lettere nei, vet såpass at det hadde den ikke
Morty999 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 er overhod eingen mulighet å justere clutchen. jeg tipper den er utslitt event defekt trykkplate.
Bmwrob Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Poppa noe i tankene mine ang luft i clutchsystemet? Vil det hjelpe å lufte?
Emihol1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 mens vi er inne på clutch: hvor får jeg kjøpt de nødvendige delene, og hva trenger jeg? lurt å bytte utløser lager mens jeg er igang?
kje Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Bilxtra, Thorsov, koed.no, schmiedmann.no, gsbildeler.no etc. Du får normalt med trykkplate, lamell og utløselager når du bestiller ny clutch.
scoot Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 mens vi er inne på clutch: hvor får jeg kjøpt de nødvendige delene, og hva trenger jeg? lurt å bytte utløser lager mens jeg er igang? JA! Bytt utløserlageret og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå