Zuzivowo Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Har hatt bilen (E36, 92mod) i over ett år nå, og vet fortsatt ikke hvilken funksjon denne knappen har Et annet kjapt spørsmål når jeg først er i gang: Kommer E36 orginalt med en stor og stygg klokke der turtelleren skal være? For det har nemlig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 På noen 316 kommer det klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuzivowo Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 På noen 316 kommer det klokke. Unødvendig.. Men takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 kan jo være innfellbare speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuzivowo Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Skjer absolutt ingenting stort og fysisk når jeg trykker på knappen. Speilene kan jeg legge inn manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Har du el. vinduer/takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 viewtopic.php?f=1&t=214013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuzivowo Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=214013 Se der ja! Tenkte meg det fantes en annen tråd om dette men viste ikke helt hva jeg skulle søke etter (gjorde ikke så veldig stor innsats heller da) Veldig unødvendig funksjon spør du meg. Som hos Weejock så er vel dette blitt koblet ut en gang i tiden. Ser ingen grunn for hvorfor noen orker å legge en innsats i å koble dette ut når det først er der. Det forklarer kanskje hvorfor vinduene mine fungerer selv om tenningen er av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Veldig unødvendig funksjon spør du meg. Fikk bruk for da ene ruta løsnet hos meg. Var fri at noen kjørte ruta så den datt ned igjen, før jeg fikk det fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå