Otis Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hallo Jeg har lett endel på nettet og finner ingen info om at BMW har bærepose holder i noen av sine biler. Det er jo litt synd, men jeg tenker på å kjøpe fester fra Møller til A6, de tror jeg kan passe fint inn. Har noen peiling på om det finnes slike kriker til BMW som jeg kan modifisere til å passe? Jeg tenker da såklart på å ha slike kroker i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 HalloJeg har lett endel på nettet og finner ingen info om at BMW har bærepose holder i noen av sine biler. Det er jo litt synd, men jeg tenker på å kjøpe fester fra Møller til A6, de tror jeg kan passe fint inn. Har noen peiling på om det finnes slike kriker til BMW som jeg kan modifisere til å passe? Jeg tenker da såklart på å ha slike kroker i bagasjerommet. Jeg har det på min bil på CD skifte siden. En svart platisk krok for å henge posen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jøss, noe slikt har jeg aldri tenkt på...bilder, eventuelt delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jøss, noe slikt har jeg aldri tenkt på...bilder, eventuelt delenummer? skal fikse iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jøss, noe slikt har jeg aldri tenkt på...bilder, eventuelt delenummer? skal fikse iløpet av dagen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Her er bildet fra internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Har det originalt i min bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Delenummer 16. Klikker på ZOOM for å se mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Men jeg har jo touring... Noen flere med info da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Åja, faen...har jeg aldri tenkt på! Jeg har jo det der selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Åja, faen...har jeg aldri tenkt på!Jeg har jo det der selv... Dette er fra min bil . Jeg bruker håndtak til brannapparat som kroker av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Sånn krok har jeg også, men har aldri falt meg inn at det skulle henges bæreposer på den... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Har sånn jeg og jo! Da vet jeg hvor posen med eggekartongen i skal hen i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Som regel sitter kona i baksetet å holder bæreposene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Som regel sitter kona i baksetet å holder bæreposene. Skulle ikke bare slenge kjerringa bak baggasjen med det samme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå