xenonn Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 ja må innrømme at jeg ble litt paff når jeg fikk vite kostnadene av dette. ble ikke noe bra dag for å si d sånn, hehe. skulle gjerne ha gjort det selv, men føler ikke jeg har kunskapen til det. også kosta delene de trengte nermere 16-17 tusen. så er delene som koster og ikke arbeidet. men må se positivt på det, får byttet veivhusfilteret i d minste da
Thundercoil Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Jepp! Og kanskje får du tilbake litt tapt effekt også
xenonn Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 noen som veit va som kan være årsaken til at det var lekasje på 3 av 4 dyser'?
ah-kjell Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 noen som veit va som kan være årsaken til at det var lekasje på 3 av 4 dyser'? Det kan sikkert være flere ting som gjør det.Dårlig diesel eller feilfylling av drivstoff, kanskje nok med en feilfylling på 5-10l. bensin.Det er ikke noe du merker med en gang men kommer vanligvis senere. Chipping er også noe,hvor bra det er gjort og hvor mye trykket er øket . Tror ikke det er noen fasit på det. Dette kan jo skje også om du gjør alt rett, det er jo en mekanisk duppeditt
xenonn Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 akkurat har en mistanke om at disse dysene nettopp har blitt byttet for ca 2 år siden av forige eier. for de så nokså nye ut. men det kan vell også være noe som plutselig har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå