espulus Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Skjønner.. Da berger jeg, hvis jeg eventuelt går for en gw500. Men hvor monterer man denne boksen? Ser for meg det blir litt prakk å ha den i hanskeromet, hvis man må bytte sanger via iPhone / iPod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Du bytter sanger via rattkontrollen, går i menyen til ipoden via Idrive osv. gw 500 legger du skjult i hanskerommet (bak cd-skifteren, eller stripset fast ett sted hvor den ikke syntes) Det følger med en bryter som man også benytter når bilen skal på service, slikt at enheten ikke gir utslag på diagnosetesteren til bmw når bilen skal på service. alt på ipoden/iphone styres i Idrive, så du slipper å styre med denne mens du skal skifte musikk etc mens du kjører samt som ipoden/iphone lades. Det som også er genialt med gw500 er at du kan koble til en liten 2.5 toms HDD med flere GB lagring (selv skal jeg bruke en 150 GB disk til dette formålet), noe som gjør at du ikke nødvendigvis må ha en Ipod/iphone tilkoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 her kan du se hvordan denne enheten fungerer med av-modul tilkoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ah, skjønner! Det høres jo genialt ut:) Så lenge man kan velge mellom den gamle og gw500, såklart^^, Kunne man spille av video på denne også? Slik at den vises på nav.skjermen i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 ja, det kan du. Men da må du ha en tileggsmodull som man kobler til på gw500. Denne koster ikke akkurat så mye på ebay. Da kan du ha video på den store skjermen delen av skjermen og på den mindre navi f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Fikk vel egentlig svaret før jeg skrev posten min ;P Hehe. Okei! Men vet ikke om jeg har samme skjerm som deg? Med tanke på at jeg har 04, og du en 07. Er din skjerm todelt, eller er det kun en skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Det er en skjerm (navi pro skjermen, altså den største skjermen). Man kan dele skjermen i to på denne i forhold til de e60/e61 med standard liten skjerm (tror det var navi business enhetene som hadde små skjermene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Da blir det GW500 i alle fall.Noen som har peiling på om man kan benytte hele skjermen.Eller blir det en liten rute som ikke kan fylles med bilde. Prisen på GW500 ligger på 450 dollar pluss minus.Kan det stemme?? + frakt + tull/moms. Tror jeg sender den til min jetcarrier adresse og får en kompis til og plokke den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Dobbel post må ha hatt hikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Da blir det GW500 i alle fall.Noen som har peiling på om man kan benytte hele skjermen.Eller blir det en liten rute som ikke kan fylles med bilde. Prisen på GW500 ligger på 450 dollar pluss minus.Kan det stemme?? + frakt + tull/moms. Tror jeg sender den til min jetcarrier adresse og får en kompis til og plokke den opp. Lurer litt på dette selv, med tanke på at jeg trolig har den minste skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Husk, før dere bestiller at gw500 kommer i 2 versjoner, en for de med cd skifter og en uten. Husk også at de som skal ha denne installert må få bmw til å programmere mp3 støtte før man starter installasjonen. Dette gjelder kun de som ikke kan spille av mp3 filer fra cd plater. Når det gjelder skjermen er jeg dessverre usikker da som sagt jeg ikke har fått testet denne på min bil enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ahaa.. Sto ikke noe om dette på den siden jeg kom fram til, men er det noe annet navn på den for cd-veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 kompatibilitets liste: http://www.dension.com/sites/default/files/car-compatibility/bmw_02_12_11.pdf Kan ikke se om det er to forskjellige versjoner nå, så det ser ut som de har endret på dette nå og alt er "bundlet" i en pakke for de med cd-skifter/ uten cd-skifter. Men det er ikke D2B versjonen dere skal ha, da denne ikke passer BMW men MOST versjonen er den dere skal ha. Installasjonsmanual: På side 2 står det hvordan denne skal installeres på bmw uten cd-skifter. http://www.dension.com/sites/default/files/gateway500mostdualfotinstallguide1.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Takk skal du ha! Håper også at du deler dine erfaringer angående denne, når du har fått montert din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Da blir det GW500 i alle fall.Noen som har peiling på om man kan benytte hele skjermen.Eller blir det en liten rute som ikke kan fylles med bilde.Har navi pro men på youtube videon blir det i alle fall en liten rute igjen som ikke fylles med bilde. Prisen på GW500 ligger på 450 dollar pluss minus.Kan det stemme?? + frakt + tull/moms. Tror jeg sender den til min jetcarrier adresse og får en kompis til og plokke den opp. Den var dyr, fikk min (helt ny, ikke brukt) på ebay med garanti og alt for under 2000 kr. (2000 kr = 330 dollar ca) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå