BB454BB Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 speilene skulle gjerne hatt seg litt maling...men de skal funke fint og er elektriske ja. orginale antar eg de er...
BB454BB Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 ingen skader på de, må ha litt lakk sa eg. har bud på 2000 for sideskjørt og speilene...eg har sagt ja til dette budet så om kr kommer på kontoen så er dem solgt... men elllers er det bare å komme med bud på speilene...
BB454BB Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 -gasswire er det dårlig med, men har vel eksosanlegg fra ca katområdet og bak, men dette er DOG hjemmelaga eksos som bråker mer enn orginalt... -Førerdøren skal være i god stand, kan sjekke opp i dette om du er skikkelig interessert.. 500for en dør med vindusheis og vindu. frakt må du ordne med selv, men ingen problem å levere døren til fraktfirma/lignende. -Speilene er solgt, har sort taktrekk uten takluke liggende ja.
bent87 Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Har du rattakselledd org (nr 3 på bilde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå