Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hørtes ut som en ganske bra deal :D

Men hvem av de tre var det som kostet 9800,-?

Basic, 5år/100 000km, men det var i august på min 525da.... 4 Sylindra biler er litt billigere og 8erne er litt dyrere!

Finner ikke den prislista jeg fikk av bmwforhandleren her, men det var mange alternativer å velge mellom! Ikke bare 3 som kommer frem på BMW.no

Skrevet

Siden bilen skal ha service hver 30k så blir det vel ca 3260.- per service da :D

Men det høres fint ut og ha en sånn avtale. Kan jo hende de blir litt mer rundhåndet med goodwill for alle som ikke har "Norsk" bil når man er en trofast kunde

Skrevet

Jeg har kjørt ca 21500 km med min nå og det kommer opp info om at det er ca 4700 km til neste service. Lurer litt på hva den koster. Men 9800 kr for tre servicer høres rimelig ut:-)

Skrevet
Her finnes det meste av info om service avtalene.

http://local.bmw.no/Kampanjer/BSI/html/no/no_index.htm

Takk for linken...

Har sett gjennom dette og har funnet ut at de som tjener på dette er de som kjører mye pr år. Jeg som kjører ekstremt lite trur jeg vil tape på dette da avtalen er tidsbegrenset. Jeg kjører ca 8000km i året, det betyr egentlig bare rent oljeskift det ene året og service det andre året, vips så har 5 år gått.

Hva mener dere om det da?

Skrevet

Takk for linken...

Har sett gjennom dette og har funnet ut at de som tjener på dette er de som kjører mye pr år. Jeg som kjører ekstremt lite trur jeg vil tape på dette da avtalen er tidsbegrenset. Jeg kjører ca 8000km i året, det betyr egentlig bare rent oljeskift det ene året og service det andre året, vips så har 5 år gått.

Jo, dette hørtes fornuftig ut.

Det blir helt individuellt hvem som vil tjene på en slik pakke.

Skrevet

Takk for linken...

Blir nok lønnsomt for deg også.. Er mer enn bare å tappe og fylle olje. På 5 år skal du jo bytte br væske 2 ggr, olje filtre og alt. Kommer nok på mer enn 3000kr pr service det...

Skrevet

Takk for linken...

Blir nok lønnsomt for deg også.. Er mer enn bare å tappe og fylle olje. På 5 år skal du jo bytte br væske 2 ggr, olje filtre og alt. Kommer nok på mer enn 3000kr pr service det...

Det gjør nok det, må snakke med verkstedpersonellet om dette.

Det er første gang jeg har BMW og jeg er naturligvis spendt på hvordan verkstedet er, beklageligvis er jeg litt for nøye, men med årene så er jeg blitt litt rundere jeg også. :-)). Viktig å skape tillit til et verksted.

Skrevet

Da har jeg pratet med en hyggelig kar på Bilia. Jeg skal inn på min første service når bilen er gått ca 26000 km. Da kjøper jeg en servicepakke på 100000 km/5 år. Den koster ca 10000 kr. Denne avtalen vil gjelde fra denne første servisen som da kommer på 26000 km til og med til bilen har gått 126000 km. På denne tiden vil jeg ha totalt fire servicer. Først den på 26000 km og så tre andre på ca 60000 km, 90000 km og 120000 km, alt etter kjøremøstret. Hvis jeg ikke kjøper en slik servicepakke vil servicene koste henholdsvis 7100, 10500, 7100 og 10500. Altså totalt ca 35000 kr. Så ved å kjøpe en slik serviceavtale sparer man ca 25000 kr (!)

Skrevet
Da har jeg pratet med en hyggelig kar på Bilia. Jeg skal inn på min første service når bilen er gått ca 26000 km. Da kjøper jeg en servicepakke på 100000 km/5 år. Den koster ca 10000 kr. Denne avtalen vil gjelde fra denne første servisen som da kommer på 26000 km til og med til bilen har gått 126000 km. På denne tiden vil jeg ha totalt fire servicer. Først den på 26000 km og så tre andre på ca 60000 km, 90000 km og 120000 km, alt etter kjøremøstret. Hvis jeg ikke kjøper en slik servicepakke vil servicene koste henholdsvis 7100, 10500, 7100 og 10500. Altså totalt ca 35000 kr. Så ved å kjøpe en slik serviceavtale sparer man ca 25000 kr (!)

Veldig bra...

Lurer på hvordan det slår ut for meg som kjører kun 5 - 8000km pr år, må høre med BMW i Trondheim om dette.

Skrevet

Bilen skal vel inn hvert år uansett? 10000kr for 5 serviecer er uansett kjempebillig. Selv de slitneste jallaverkstedene kan ikke matche det :wink:

Skrevet

Vist det ikke kommer andre ting i tilllegg som er inkludert ved vanlige servicer så må jo dette være et superbra tilbud med 2500,- per service.

Jeg skal ivertfall ha dealen :D .

Skrevet

De sa til meg at dette gjelder til bilen har gått 100k km eller er 5 år fra reg dato så på min bil blir det bare 3 servicer, men uansett sparer jeg på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...