sveinis Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 (jeg har enda aldri sett noe som krever presisjon, som kineserne har fått til). Da har du ikke vært i Den Forbudte By! Sorry, OT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 hva er det med folk som gir råd i hytt og pine uten å vite hva dem prater om?200kroner er grensa for moms. Og en kina turbo er idioti. Dette er ikke en vanlig wg turbo, men en VNT turbo, og det noe litt annet hva angår komplikasjoner om det ikke er justert perfekt (jeg har enda aldri sett noe som krever presisjon, som kineserne har fått til). jaaa hva er det med dem?! hvis gaven er merket som gave!!!!!!!!! les _GAVE _ er den momsfri så lengeeee den har en totalverdi under 1000 kroner!! så jeg skrev feil men det var en skriefeil.... mulig duu har dårlig erfaring med kina varer.. men det har ikke jeg:) jeg snakker bare etter hva jeeg har erfart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Sånn, da var turboen tatt ut. For en drittjobb! Noen som vet hva jeg skal se etter for å finne navnet på turboen? Har skrevet ned alt som stod på den; Garrett 2 M53.46 4B09 A DH3?4 A/R-65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 På min sto dette litt rundt omkring: GARRET GT144 A/R61 M53 .46 N115 247297H 700447-5 g/n EF: 07241 Men hvis du har 136hk M47d20, er det den jeg linket til på koed du skal ha! Tror ikke du finner en billigere ny enn hos dem. Da må det i så fall være fra noen som har kjøpt feil, eller noen som er "restaurert", eller bare brukt. Du kan forsåvidt sende den til overhaling noen tusen billigere, men jeg valgte å få en helt ny. Hehe. Er tross alt den minste og billigste turboen vi har. Her er et par bilder av jævelskapet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Ja, er 136 hk versjonen jeg har. Fant en original Garrett-turbo i Tyskland til 666 euro +mva og frakt, men må være 100% sikker på at jeg bestiller riktig turbo. De bad om delenummer/type så derfor jeg lurer på hvor det står på turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Skjønner! Husk at det ofte kommer behandlingsgebyr, selv om bildeler er tollfrie. Kommer det med DHL e.l. blir det fort noen hundrelapper. BMW sitt delenummer er: 11652248901 Utklipp fra koed.no: Nummer.........Varetekst............Kvalitet.......................Pris 11652248901A .Turbo ................OEM ..............NOK 6.358,00 / NOK 7.947,501¹ 11652248901 ...Turbo-Ombytter ...OE . .............NOK 10.515,00 / NOK 13.143,751¹ OE = Original, OEM = Identisk med OE, , men købt uden om BMW, A = Alternativ, i anerkendt kvalitet ¹ = Pris inkl. 25% mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Kan meddele at det sannsynligvis er tett eksosrør som lagde denne feilen. Suselyden var et hull i kat ser det ut som. Plukket av eksosen i første skjøt og da fungerte bilen utmerket, så er nok tett et sted lenger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå