TDV Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Noken som har peiling på kvifor innsuget på bmw ser ut som det er. tenker då på at det er "2" rør til kvar sylinder. ett rør som går ned til toppen. åsså ett som går til toppdekselet.
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 er vel variabelt innsug med sånne flaps inni. er for å øke moment i forskjellige register
TRF Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Som sweet bmw her sier, det er en innsugskanal per innsugsventil. Dette gjør at man kan variere den effektive diameteren på innsuget, og dermed hastigheten på lufta som går inn. Har ikke så mye ("ingenting) å si på effekten/momentet på dieselen, men på en sugebensiner kan det ha en del å si. I det nedre settet står de velkjente "swirl flaps".
TDV Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 ja dei swirl flapsa rensa eg no når eg hadde av innsuget å byttet glødeplugger. har planer om å ta vekk swirlflapsene og blende av egrn.
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Like greit å gjøra det ja. Du ser jo hvordan designet gjør at skruer og alt bare blir sugd inn hvis de failer Blir... litt dårlig komp kan man si på sylindra da...
TDV Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 hehe har ned på noke silikon etter på så tetter det sikkert hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå