pedro Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Hei Prøver å laste opp noen bilder fra kameraet mitt, men får ikke lastet dem opp. The file Motor da 006.JPG exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini. Noen som kan hjelpe til med dette så blir jeg glad! Kameraet er ett Canon PowerShot A480 10megapixels Pedro Hvordan scalerer jeg bildene ned?
todleif Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Eg legger først bildene på dataen. Bilder eg vil vise på forskjellige forum, legger eg p photobucket. Deretter legger eg dei på forskjellige forum. Ifra photobucket til forskjellige forum, blir bildene skalert til rett størrelse. Her er eit bilde eg har på photobucket:
Kjennern Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Du kan prøve denne her? http://imageresizer.codeplex.com/
pedro Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 For prøve meg litt fram når jeg kommer fra jobb i morgen Med det gamle kameraet mitt var det aldri noen problemer, men finner ikke drivere til det til min maskin takker for svar da Irriterende å ikke få lastet opp bilder. Især når man skal legge noe ut for salg. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå