espenre85 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei ingen som har peiling på hva som kan være galt tempratur måleren som sitter ved venstre forskjerm har begynt å tulle? trodde det var selve føleren, byttet den uten noe hell, hva kan det være, viser + grader når det er klart minus grader ute.. Takluken tuller også den går ikke tilbake i posisjon "lukket" må lukke den med nøkkelen, hva må eventuelt gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Har det samme med min, viser sikkert mellom 5 og 7 grader for varmt... Skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Bilen hinter til at den vil ha varmere vær, haha.. Nok tullball fra min side, kan det være noe så enkelt som dårlige ledninger? Knekte noen steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 hm... ingen som har svar, kan det være fuktskade i koblingen evt, noe sånn 2-26 tror jg det heter, spray kunne fikse problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 5-56 heter det. Men sjekket du etter korrosjon i kontakten til temp måler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 5-56 heter det.Men sjekket du etter korrosjon i kontakten til temp måler? Hei Otis! Tror du evt korrosjon kan gjøre så føleren vider noen grader feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Ja, det vil jeg tro. Da det er mer motstand i kablene?? Eller er jeg helt på jordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Vet ikke - derfor jeg spør. Vet heller ikke hvordan tempføleren virker. Om det blir mer/mindre motstand ved høyere/lavere temperatur så er det ikke ulogisk at korrosjon skaper problemer. Men vanligvis er disse koblingene rimelig vanntette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Ja, du har jo såklart rett i det du skriver. Dog har jeg selv observert endel korrosjon i min temp plugg. Og ja, det er en NTC motstand mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 ok, da skal jeg sjekke om det er korrosjon der, og prøve 5-56(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Mulig jg er dum, men hva er korrosjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå