ahj Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Har problemer med at det legger seg snø på felgen på indersiden. Og da blir det til is og det blir vibrasjoner i bilen. Noen som har forslag til hvordan jeg slipper dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Er vel kanskje ikkje so lett å gjere noko med, men har du polert felgane og lagt på voks, so det blir vanskeligare for ting pg tang å feste seg på felgen? (hjelper kanskje ikkje mot snøen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg foreslår mindre sladding.. Bruker å gi seg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Er vel kanskje ikkje so lett å gjere noko med, men har du polert felgane og lagt på voks, so det blir vanskeligare for ting pg tang å feste seg på felgen? (hjelper kanskje ikkje mot snøen) Har ikke fått gjordt det, henta den med felgene på :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Vanity insanity! Stålfelg og hjulkapsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Jeg foreslår mindre sladding.. Bruker å gi seg da.. Men det blir is selv om jeg ikke sladder i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Vanity insanity! Stålfelg og hjulkapsel hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå