minigris Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Heisann! Har gått til innkjøp av en E30 Touring da jeg hørte kompisen min, skulle selge den! Det er altså en 93mod med m42 318is motor! Bilen er ikke et glansbilde for tiden, men heller ikke noe vrak. Litt overflate rust her og der, men dette skal ta`es Bilen er heller ikke eu-godkjent. Så må også få gjort det. Selv sitter jeg for tiden langt til havs, så har verken sett eller fått henta bilen etter jeg kjøpte den. (spontan handel) Planene var og få fiksa den opp, framover mot sommeren! Kommer mere opdateringer/bilder når jeg får henta bilen! Har fårøvrig touringsjørt som skal på, Alpina front er til vurdering. Noen bilder fra da den gikk i Halsa: Å noen fra når den ble kjøpt av kompisen min Kom gjærne med innspill/idèer for hva som kan/burde vært gjort Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Fin Touring. Få på Hartge felgene igjen, de passet perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Pen touring. Kanskje sette på noen mindre felger. Her er noen fine som selges på bimmers: viewtopic.php?f=18&t=215271 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Hartge felgene er helt klart en vinner! Men siden jeg har slike felger som på nederste bilde liggende, så bli de brukt når sommer kommer, da jeg synes de også passa ganske bra : ) (med mindre det dokker opp noe annet da) Gammel eieren (636csi her på forumet) Hadde vell slike tsw felger på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Fin bil! men de felgene var fæle.. du skulle hatt de på det første bildet evt enda tøffere hjul, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Se her ja, blir 3. prosjekttråden på Bimmers om denne bilen dette Får håpe du kommer litt lengre enn jeg gjorde med det kosmetiske da. Synes egentlig det ble greit nok med 16" på denne jeg. Brukte både Compomotive og noen TSW-lignende Racing Dynamic i 17" på denne jeg, men var aller best fornøyd med 16" Hartge. Har forresten en palle med småtjafs fra deletouringen min dersom du skulle mangle noe EDIT: bilen gikk forøvrig i Halsa og ikke Surnadalen, for oss som synes at det er viktig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 OZ-hjula da, mini? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Fin Touring. Få på Hartge felgene igjen, de passet perfekt +1, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Se her ja, blir 3. prosjekttråden på Bimmers om denne bilen dette Får håpe du kommer litt lengre enn jeg gjorde med det kosmetiske da. Synes egentlig det ble greit nok med 16" på denne jeg. Brukte både Compomotive og noen TSW-lignende Racing Dynamic i 17" på denne jeg, men var aller best fornøyd med 16" Hartge. Har forresten en palle med småtjafs fra deletouringen min dersom du skulle mangle noe EDIT: bilen gikk forøvrig i Halsa og ikke Surnadalen, for oss som synes at det er viktig, hehe Vi får se hva jeg gjør når jeg får henta bilen Må få den eugodkjent siden den ikke har vært inne enda, og plana er som du hadde, en OK bruksbil Småtjafs ja, skal ha det i bakhode når jeg får sett over bilen, mulig jeg skal hente meg en dele bil. Men vist du har de delene jeg evnt trenger, kan jeg revurdere det Ingen tvil om at Hartge hjula er en klar vinner i forhold til de bildene som ligger her! Å beklager det med Surnadalen minfeil OZ-hjula da, mini? De skal nok prøves ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Bilen hentet fra forrige eier å venter på en sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Bilen har vært inne på sjekk, og fikk en del mangler/feil, så holder på og fikse opp i det. Noen kjedelige bilder av overflaterusta på bilen Skifta og skøyta bremserør! T stykket med alle bremserører nye Litt plast shining må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Bli bra ta Terje ;p Har virkelig trua på denne ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Bli så bra atte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Den har blitt litt brunere siden jeg hadde den ja ser jeg, men sålenge det kun er på overflaten så går det jo godt Noen store feil og mangler ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Den har blitt litt brunere siden jeg hadde den ja ser jeg, men sålenge det kun er på overflaten så går det jo godt Noen store feil og mangler ellers da? Bilen e utrolig nokk bra enda, ikke store feiler, men er vell Ole92 som kjenner bilen best ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå