vingebil411 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Ville prøvd dyserens først, billig og enkelt. Får nevne det til verkstedet Håper bare det ikkje er ein øydelagt dyse, men då hadde eg vell for merket det? Går fint på tomgang og alt det der. Er mellom 1500-2000 eg merker "fuskinga"
Kvasi Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Ville prøvd dyserens først, billig og enkelt. Får nevne det til verkstedet Håper bare det ikkje er ein øydelagt dyse, men då hadde eg vell for merket det? Går fint på tomgang og alt det der. Er mellom 1500-2000 eg merker "fuskinga" Det kjøper du og fyller på tanken selv, og kjører noen mil for å se om det blir bedre. Urimelig dyrt å betale et verksted 1000kr timen for å gjøre det for deg
vingebil411 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Ville prøvd dyserens først, billig og enkelt. Får nevne det til verkstedet Håper bare det ikkje er ein øydelagt dyse, men då hadde eg vell for merket det? Går fint på tomgang og alt det der. Er mellom 1500-2000 eg merker "fuskinga" Det kjøper du og fyller på tanken selv, og kjører noen mil for å se om det blir bedre. Urimelig dyrt å betale et verksted 1000kr timen for å gjøre det for deg haha, vst det er så enkelt ja er det noe bensinstasjoner selger?
halteck Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 min 520d har samme greia på vinters tid, (minus grader. får heller ikke opp feil ved diagnose.
vingebil411 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Bilen blir nok tatt inn til verksted igjenn, for grundigere Diagnose! Får håpe det kun er glødeplugger pga kosing og ikkje dyser :S Men tar og tester ut den dysetesten, viss ikkje det gjer meir skade
Kvasi Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 De fleste bensinstasjoner har dyserens ja. Legger seg gjerne litt slagg og avleiringer i drivstoffsystemet etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå