Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Lekker den ripsbæra til ho Tonje :P

Flott at du invisterer i GoPro, fint å vite hvor man kan få lånt med seg dersom man "trenger" ^^,

Haha, ja den va vell det en gang, du får lære ho å kjøre bil! Å helst riktig bil:D ja det e bare å rope ut når du vil låne:)!

Er jo kanontilbud på Hjulbuevalser på Gasolin.no nå! billig som fy nå!

Det må skjekkes ut:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bc9550c1-49c9-9e80.jpg

Her er det som jeg styrer med for tiden. Fikk båt å motor med ny kalesje osv til 7000 så her var det bare å slå til:) bc9550c1-4a11-c784.jpg

Stygg som ei kø, men den går greit:) neste på bilen e å få gjort ett eller Anna med hjulbua så det ikke subba så veldig. Så e e på utkikk etter et poleringkitt til bil med Rens, polering å voks. Tips noen!!!! Er nybegynner i dette så hjelp meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff båt :D

Får å blaank bil så ville jeg anbefalt Scholl S03 (grov polering/lakkrens/ripefjerner), S17 (medium polering/fjerner kjørespor fra grov polering med maskin) og scholl s40 (siste touch før voks, blir blaankt!)

http://www.partsandretards.no/bilpleie/ ... ingsmidler

Og kjøpe deg en poleringsmaskin fra BilXtra eller Biltema :) Kanskje kjøpe med noen puter til forskjellig poleringsmiddel (hard pute til grov polering, myk pute til fin polering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.. Tøft med Foliatec/plastip. Har vurdert å prøve selv. Men frister også med nye felger :-) Skal ikke være lett ;-) Anngåendes polering, vil jeg anbefale deg en god voks med god holdbarhet. Da bør du besøke www.blankbil.no. Der vil jeg anbefale deg Dodo Juice Hard Candy eller rainforrest rub. Utrolig god vann avprelling. Enkel å jobbe med. Når det gjelder scholl produkter, husk å jobbe lenge med de slik at du bryter ned alle slipemidlene i polishen. Vist ikke lager du mikroriper. Hørres værre ut enn det egentligt er.. Men viktig å jobbe godt med polishen. Spre ut på lavt turtall, øk turtall og press på maskinen slik at du hører den presses på turtallet. etter ett par passeringer, slipp presset og la før maskinen over ett par pass til polishen er gjennomsiktig. Følg med på lakk temperatur med hånden inn i mellom. Ikke kjør lenge på samme sted ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...