haybimmsen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Er ikke i lakken det er slike fettgreier, er overflata som er dekt med filmXD hva gjør jeg feilXD Ser på denne videon her at han holder på nesten i 3 min å i tilleg e ei roterende. Tror ikke jeg holdt på så lenge å i tilleg brukte ei DA maskin. Skal prøve i morgen, men rene å tørre mk å nyvadka pads, kan jeg kjøre s17-s40 på noe annet enn orange pad? Den orange tålte lite å byen er skrapa for pads.. Her er videoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Vask bilen i avfetting... Det kan fint gjøres mellom rubbing og voksing! Da er lakken helt tørr og ingen oljerester etter rubb/polish og man får se eventuelle riper som man kan korrigere før voksing også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 kan vise litt ka e hart rota med idag da Slik var den før e bynte å vaske: vaska først felgane. Prick bort først å felgbørste duppa i vann. litt av utstyret, ja her er en del BILLIG produkt, men dette lommeboka strekker til en måned til.... så vaska e inni dørkarmene med en gammel mk hanske. har ikke bilder.. sprøyta Prick bort på bilen og ventet noen minutter og skylde av med høytrykk: ser veldig tydelig at det ikke er mye beskyttelse på lakken når an ser på hvordan vannet leger seg... så vasket jeg bilen for hånd med mf hanske og tørket den med mfhånduk så var det på tide å finne fram : åja det var mye drit på lakken min... så maskerte e opp listene: tok også av skiltet å logo bake for å komme til ned voks etter det satt jeg bilen i garasjen: der maskerte e opp styggeste ripa e har som var da på panseret: å gjett hva, jeg fikk de vekk etter mye banning å styring fordi jeg ikke fikk til så ble det slik: FØR ETTER: har fortsatt film etter endt s40 men tror jeg jobber for lite med produkter å har litt tjukt på, skal prøve en ny taktikk i morgen en liten film av panseret, sjukt me steinsprut:SSS men fikk greit til den værste stripa som var på høyre sida vertfall..på skjermen er der også ripe som var ifra samme som panseret den skal jeg prøve å ta i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Begynner å bli bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Virka som e har holo da, har ikke heilt teknikken,SPØRSMÅL skal e kjøre så mye at det bynne å flyge tørka polish?? Eller skal det være "oljeaktig" hele tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Polish skal vel alltid være våt når du påfører, skal ikke sprute små biter av tørr polish, da har du kjørt varmt, eller hatt på for mye Hvis du skal fjerne småriper, og få en ren og ganske så vedlikeholdsfri lakk, ta deg en tur inn på swissvax.no, ja det er ganske så dyrt, men du for 150 ml flasker til 150,- stk, og disse holder lenge hvis du bruker riktig mengde. Et lite tips når du driver med polering av riper, prøv og våtslip det verste til slutt, med 2000p og 3000p, bare ikke ta for mye så du kommer ned til basen/lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Nå er vel Scholl noen av de beste korrigerings produktene du får tak i Swissvax har knall bra vokser(Har selv) men føler du fort må legge noen 1000lapper i det for å få like god holdbarhet som kanskje billigere vokser har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Swissvaxen holder bedre på beskyttelse og glans, turtle og meguiars holder kanskje i 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Collinite 845 er en billig og bra forsegling, klart swissvax er kjempe bra, men som nevnt, er dette en meget dyr voks, selv om den er en drøm og jobbe med og ikke minst holdbar. Dette du skriver om at megs holder maks 2mnd, er tullball, om det ikke holder lenger er det du som har gjort noe galt, ikke herdet lenge nok. Ser du har NXT tech wax, dette er en god aio forsegling, husk min. 24timer herdetid etter du har buffet av voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 3m er også et godt alternativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Takk for alle inspill!!!! Gikk bedre idag kan jeg bruke blå pute på s17?? Eller er det gul ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Da har valse med komt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Swissvaxen holder bedre på beskyttelse og glans, turtle og meguiars holder kanskje i 2 mnd. du kan ikke sammenligne det:-) swissvax er high end og dyre produkter. har selv hatt swissvax voks i 1000kr klassen og det var skuffende me tanke på holdbarhet. dodo juice gir mer for pengene da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Andreaskarm! Kan du svare me på om gul pad på s17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Swissvaxen holder bedre på beskyttelse og glans, turtle og meguiars holder kanskje i 2 mnd. du kan ikke sammenligne det:-) swissvax er high end og dyre produkter. har selv hatt swissvax voks i 1000kr klassen og det var skuffende me tanke på holdbarhet. dodo juice gir mer for pengene da:-) Da har ikke du påført mye produkter akkurat 3M er også et bra alternativ til rubbing og polish, Glare er bra til lakkforsegling, litt billigere produkter, men fungerer ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå