Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist brukte jeg 4 timer på å demontere front, ta ut motor, hive inn en ny en og starte opp samt montere fronten ;) Så dere bør klare det på en helg :P

Skrevet

Om du er skikkelig "slapp" kan du løsne hele fronten i en bit. Fangere alt. Løsne "demperene" fra vangene, og frontplaten fra skjermen. Koble kontaktene til lyktene ++ koble fra radiator, løsne frontfangeren fra innerskjermene og løsne grillrammen fra skjermen. Så skal du klare å ta av alt i en bit :-)

Skrevet
Følger ikke med på b28'n. starter å dynamo å sikkert en del annet må flyttest over :P

Helt korrekt! Regne med du bærre får motor:)

dynamo, servopumpe, motorlabber, starter, alle slanger og ledningslett:D å evt vannpumpe å termostathus åsså svinghjule da:D Om det ikke står på 2.8 svinghjul?

Skrevet

Nei, må ha b28 bremser! Men e jo bare bakbremsene som er ulikt! Driverket er jeg usikker på! Men lurer på om ikke Lasse ellingsen her inne tror jeg fikk godkjent med 2.0 verket .. :P sitter å lurer litt på svinghjulet, om det er ulikt.. Vil tro det ikke følger med :P

Skrevet

Er ulikt! Om du ser på diameteren på 2.0 cluch å 2.8 clutch så har den 2.8n større diameter, ergo større svinghjul! Bruk 2.0 svinghjulet å bestill forsterka clutch som omd et sku vært til 2.0 litern:) eller orginal :) da det holder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...