haybimmsen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Gjort litt igjen Tatt ut foringer. Får ikke ut stikkalslinger, tips mottas Sent from my C6903 using Tapatalk
andreaskarm Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Navet har du med en glidenammer, og stikk akslingen banker du ut. Funker fint det
haybimmsen Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Banka som en gal, tror lagrene med går til h, så e vell like greit å bytte Skal ned i kveld å prøve mer :-)prøve det, takk.
Freakshow Skrevet Mars 7, 2014 Skrevet Mars 7, 2014 utrulig pen bil! og godt jobba! følger med her! ^^
haybimmsen Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 Takker for det Lenge siden oppdate Mye har skjedd, legger ved bilder Måtte dreie et vertøy slik at vi fikk ut foringene. Da er nesten alt lakkert å byttet fôring på, nå venter jeg på en bestilling til fra koed, med diverse saker som Svingarm da venstre svinger ikke vil gi slipp på drivaksler. Samt det ble kjøpt stikkalslinger fra 328 og en hel masse andre ting Sent fra min C6903 via Tapatalk S. Gunstad reagerte på dette 1
Eksos Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Kom eksosen slik, eller har du polert? Ser bra ut
haybimmsen Skrevet April 16, 2014 Forfatter Skrevet April 16, 2014 Dette er originale eksos, som såg heilt j ut så har brukt litt tid på den, det skal bare se bra ut på bt når bilen skal godkjennes. Driver å forhandler om en ny eksos. Med nye grenrør, samt det blir laget til noe i rustfritt med racecat så videre inn på skorpion bakpotta, tror det blir bra!
haybimmsen Skrevet April 17, 2014 Forfatter Skrevet April 17, 2014 Har pusset å malet litt i dag Tatt litt som ikke var skikkelig gjort. Har splittet diffen da jeg fant spon i den samt polert lett over bakdekselet Sent fra min C6903 via Tapatalk
Freakshow Skrevet April 18, 2014 Skrevet April 18, 2014 Dette er originale eksos, som såg heilt j ut så har brukt litt tid på den, det skal bare se bra ut på bt når bilen skal godkjennes. Driver å forhandler om en ny eksos. Med nye grenrør, samt det blir laget til noe i rustfritt med racecat så videre inn på skorpion bakpotta, tror det blir bra! hvordan funker egentlig racecat? får du samme utslippet osv? får du kjørt med det lovlig?
haybimmsen Skrevet April 18, 2014 Forfatter Skrevet April 18, 2014 Aner ikke, jeg vil ha minst mulig motstand, pluss at e må ha litt demping på lyd Var lillejulaften idag. Svarte interiørdela Sent fra min C6903 via Tapatalk
haybimmsen Skrevet April 19, 2014 Forfatter Skrevet April 19, 2014 Har delvis montert dasjen i dag:-) samt renset teppet, blei kjempebra utifra hvordan det såg ut. Men fikk teppet kjempebillig, så er superhappy! Sent fra min C6903 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå