bmwgreg90 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 super white fra ebay. en ann ting du kan prøve er å jekke opp bilen å prøve å komme underfra viss du tar av plastiken. men om du kjenner noen som jobbe på eit verksted så ordne di sikkert med det på 5min. det gjor eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Idag fekk eg bestillt meg gul lyktefilm til hoved lykter og tåkelys. Har også snakket med et par ifra England ang styling. ser ut som det blir M sport front fanger og bakfanger med alle deler og tåkelys da eg fekk ordnet meg veldig bra pris! så får heller kjøpe ac schnitzer splittere etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 pærene i lykta er kanskje ikk så imponerande i dagslys, men fanken syns dem ser bra ut om kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 panser bh bestillt, samt ei leppa til fronten, må bare få ALT levert heim å montere så er bilen klar for denne sesongen, så får vi se ka neste sesong vil bringe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 fått det meste av delene mine idag! blackline baklykter, alu pedaler, svarte led blinklys, leppe til fronten, gul laminX, k&n luftfilter. mangler bare eksos som er bestillt. bestillt og SMD LED pærer til angel eyes så håpe det blir bedre enn det er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Hvor ble det til da ? Skal du selge meg lyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Kom fra ferien igår så har ikk tenkt så mye på det. Snakka med schmiedmann ang deres lykt. Men ska se åssen det blir med nye pærer når eg får di om det blir nye lykt eller ikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 dem du på nå kan du sende meg link på hvor jeg får tak i dem !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 www.mstyle.co.uk eller www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 pakken kommet, ingen eksos endå:/ før leppo etter blackline baklykter seff var det dårlig passform på sideblink så di passet ikke, fekk ikk tid til å montere lamin X eller pedaler igår så var ganske dårlig økt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 skal vi se nå er det på tide med ny stereo. for det første så har jeg ikke diskanthøyttalere men har plasser til dem. så har jeg eller standard HØYTTALERE to i døra og to ved bagasjerom. jeg har business radio. jeg tenkte på å få meg delfiter og en forsterker samt en basskasse jeg kan fjerne når jeg trenger plass. noen som kan hjelpe meg ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Ikke sett denn før, men skal holde øynene åpne etter denne i Oslo Var tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Bilen ser tøff ut Men er det lov med blå angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 alt er lov så lenge man ikk blir stoppa:) men har bestillt SMD LED med 6k så blir skiftet ut så fort eg mottar di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 desverre Spruddel men bor nok ca 5 timer fra Oslo så blir ikk å se der så ofte:/ men på neste treff i sept kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå