hjort1337 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Heisann folkens! Etter mye banning å steiking, så kom jeg nå fram til at det ikke går an å ha en vanlig visker på venstresiden på e34.. Så hvor kjøper dere venstrevisker til e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver. Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Bilxtra har, men den er ganske dyr 400kr om jeg ikke husker helt feil. Det mange gjør er at de kjøper løs gummi og setter på den gamle viskeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Kapp av kroken, snu den rundt og sveis den på igjen. Det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Kjøp originalt. På BMW får du kjøpt kun gummien, så bytter du bare denne. Det er billigst også, ca 100,- sist jeg byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå