Jonass1 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Har er en e39 med m-pakke, og fangern røyk idag. Ene tåkelyset er også kaputt. Bilen er biarritz-blau om det har noe og si, hva slags kostnad kan jeg forvente meg her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Er vel fort 5000kr for fangeren, pluss lakkering og tåkelys så nærmer du deg vel 8-10 000kr tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Er vel fort 5000kr for fangeren, pluss lakkering og tåkelys så nærmer du deg vel 8-10 000kr tenker jeg. +1 Men sparer så klart noen lapper på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Ja, har fått sjekka litt rundt nå og det blir ikke så galt som jeg trodde. Er det noen butikker som er billigere enn andre så si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Ja, har fått sjekka litt rundt nå og det blir ikke så galt som jeg trodde. Er det noen butikker som er billigere enn andre så si fra koed.no er billigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Her er ett forslag; http://www.partsandretards.no/styling/a ... fanger-e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 hvordan er kvaliteten på den partsand retards selger? Den var jo såpass billig at om den er grei går jeg vel for den, bør jeg kjøpe grunnet eller u grunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 hvordan er kvaliteten på den partsand retards selger? Vet ikke hvordan denne er, men går å lurer på om jeg skal kjøpe inn selv etter at jeg misbrukte ei katte i 110 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Fangern fra partsand er oem fit.. du bruker bare bjelken fra din egen fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 dette er godt og høre, men er den som er grunnet noe bra? Jeg tenker på om den trenger mye forarbeid før lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 dette er godt og høre, men er den som er grunnet noe bra? Jeg tenker på om den trenger mye forarbeid før lakk? Er du litt nøye må som regel alle ettermarkeds fangere sparkles litt for å bli bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Ok, så lenge de ikke er helt ræva så går det jo greit, gidder ikke kjøpe meg arbeid. Da kunne jeg reparert den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Er vel fort 5000kr for fangeren, pluss lakkering og tåkelys så nærmer du deg vel 8-10 000kr tenker jeg. jeg fekk fanger pluss lakkring for 4500 og tåkleys på begge sider for 800. så 8-10 tusen hvar veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hvis man ikke har veldig avansert lakk, altså som må blandes spessiellt så burde vel ikke lakk av en fanger være mye mer enn 2000kr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Da er nye fangern i hus, bestile fra partsandretards, denne fangeren kan jeg trygt anbefal, finish er upåklagelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå