vegarde Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Hentet meg 730d 2005mod igår, utrolig herlig bil å kjøre med Dynamic Drive Noen som har forslag til hva som kan gjøres med den? Mulig med senk på disse bilene eller er det å ødelegge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Flott flaggskip ja mer bilder. Spør wicky han kan alt om det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 flere bilder kommer av bilen i vintermodus, må bare vente på bedre vær ute så kaldt her Iallefall en bra bil med mye komfort ikke sliten i det hele tatt etter å ha kjørt Sarpsborg - Lakselv i ett strekk. Å I-driven i denne bilen var ikke så vanskelig å lære seg med som det har vært så mye snakk om. Kan man programmere sentrallåsen at den ikke låser seg auto i fart retter 20km/t? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Grattis med kul bil. Så skikkelig snasen ut. siden du spør om noe bør gjøres så har jeg en ting å pirke på. For min del synns jeg det ble for stor fargeforskjell på fremmre og bakre sidevinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Grattis med kul bil. Så skikkelig snasen ut.siden du spør om noe bør gjøres så har jeg en ting å pirke på. For min del synns jeg det ble for stor fargeforskjell på fremmre og bakre sidevinduer. Synes også at det er stor farge forskjell men er orginal soting på siderutene bak og selve bakruten ikke sånn der roll eller hva det nu heter. Skal få sotet de fremre vinduene også i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Par spørsmål: Finnes det annen frontfanger/tåkelys til denne bilen? Får man kjøpt bakrutespoiler og bakluke-lippe til e65, event hvor?? Trenger man å bestille sokkel/adapter for å montere Xenon i Fjernlysene? Mulig å oppgradere stereoanlegget? er ikke Logic7 på denne men vanlige anlegget. Kan man time Webastoen på iDriven? står noe om Intern Time,har det noe med webastoen å gjøre? Får man kjøpt Svarte pianolakk lister innvendig isteden for treverket eventuelt Film å legge på? Kan sentrallåsen kodes om slik at den ikke låser seg under kjøring? Hvor får man kjøpt Instruksjonsbok på Norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Kan vertfall hjelpe deg meg at nærmeste du kommer instruksjonsbok på norsk til BMW er engelsk og kanskje dansk. Send en pm til wicky124 han kan svare deg på dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Kan vertfall hjelpe deg meg at nærmeste du kommer instruksjonsbok på norsk til BMW er engelsk og kanskje dansk.Send en pm til wicky124 han kan svare deg på dette:) Ok det var dårlige greier, ikke alt man skjønner av de språkene sånn med engang. Men e36 og e39'en som jeg også eier har Norske Instruksjonsbøker hvis jeg ikke husker helt feil nu. Er han wicky124 experten på e65 her eller, syns han blir nevnt overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Ja kongen bak E65 han er ikke så mange av de bilene her inne. Mener også og huske at i idrven så kan du hake av om bilen skal låses under kjøring eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Ja kongen bak E65 han er ikke så mange av de bilene her inne. Mener også og huske at i idrven så kan du hake av om bilen skal låses under kjøring eller ikke. Ok har prøvd å høre med han nu bare å vente på svar hmm prøvde å lete på idriven men fant ikke noe der som handlet om sentrallås, hvis ikke det er en eller annen skjult meny der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Frontspoilerleppe til e65 passer det eller er den stygg med den? --------------------------------------------------------- Bakrutespoiler til e65 passer det eller er den stygg med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Gratulerer med ny flott bil Skal prøve å svare på noen av spørsmålene dine. Finnes det annen frontfanger/tåkelys til denne bilen? Det er flere typer ute og går her , mye stygt desverre , men den du har bilde av her var fin Får man kjøpt bakrutespoiler og bakluke-lippe til e65, event hvor?? Jeg kjøpte bakrutespoiler ferdig lakkert fra Taiwan : http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E65 ... 3371227803, det er bilder av den i tråden min viewtopic.php?f=6&t=189629 Trenger man å bestille sokkel/adapter for å montere Xenon i Fjernlysene? Dette vet jeg ikke noe om , men jeg vil annta at det ikke er så enkelt . . . Mulig å oppgradere stereoanlegget? er ikke Logic7 på denne men vanlige anlegget. Blir samme svar her Kan man time Webastoen på iDriven? står noe om Intern Time,har det noe med webastoen å gjøre? Du kan styre varmeren fra iDriven ja , står beskrevet på side 111 i manualen som du finner her : ( bruk 2004 E65 linken ) http://www.bmwsections.com/docs/7series/ Får man kjøpt Svarte pianolakk lister innvendig isteden for treverket eventuelt Film å legge på? Der ligger mye tre på eBay , men det er sjelden med pianolakk http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=bmw ... m270.l1313 Kan sentrallåsen kodes om slik at den ikke låser seg under kjøring? Dette må gjøres med pc , enten NCS elle Progman ( noe jeg forøvrig anbefaler deg å anskaffe uansett ) Hvor får man kjøpt Instruksjonsbok på Norsk? Finnes kun på Dansk , bestilles hos BMW Har du flere ting du lurer på , så skal jeg prøve å hjelpe etter beste evne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Får vel adde litt fler svar... om du kjøper erstatnings xenon til fjernlysene så må du bare få plassert ballastene..er vel faktisk relativt god plass under panseret... Men sikker på at du ikke har bi-xenon? De fleste e65 med xenon/lyspakke ble levert med det.. Stereomessig så er det vel igrunn "kun" å gjøre som vanlig...montere ekstern forsterker og oppgradere høyttalerne foran.. Men husk at det er litt mer.... stress... å bytte på disse...ledningene går litt overalt Sorte pianolakk lister dukker opp på ebay innimellom..dog til en relativt høy pris... Men er visst ganske mye tre å bytte på den bilen... så enkleste er vel å dekke treverket med folie... Link til instruksjonsbok sendte jeg deg på PM.. Senk er vel litt opp til enhver... jeg har igrunn ikke lyst til å senke den.. komforten er faktisk viktigst... Har du den nye typen idrive siden det er april-05 model? Komplett utstyrslite? Webastoen skal forresten ha en fjernkontroll originalt... tiden stilles inn via idrive Apropo frontfanger... jeg hater min fanger til tider... men tror det er pga de mikroskopiske tåkelysene.. neste prosjektet mitt er iallefall å få montert facelift tåkelys på denne... tror det kan løfte inntrykket av fronten flere hakk.. Anyway, GRATTIS med feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Sånn da var bilen godt vasket/polert utvendig etter Sarpsborg turen var rimelig skitten, men var flere lakkskader enn jeg trudde spesielt på bakfanger så får vel lakkere opp igjen når vinteren er over Monterte også 6watts led i parklys ble en stor forvandling bare det. Nye bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Gratulerer med ny flott bil Takker bilen er helt grei den fin bruksbil Skal prøve å svare på noen av spørsmålene dine. Finnes det annen frontfanger/tåkelys til denne bilen? Det er flere typer ute og går her , mye stygt desverre , men den du har bilde av her var fin Ja likte den jeg å, har funnet mye rart men ikke mye som står i stil til bilen eneste Alpinaleppa men den er jo litt dyr. Får man kjøpt bakrutespoiler og bakluke-lippe til e65, event hvor?? Jeg kjøpte bakrutespoiler ferdig lakkert fra Taiwan : http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E65 ... 3371227803, det er bilder av den i tråden min http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=189629 Den var mye finere enn den jeg hadde funnet Mye styr å bestille sånt fra Ebay? ikke gjort det før. Trenger man å bestille sokkel/adapter for å montere Xenon i Fjernlysene? Dette vet jeg ikke noe om , men jeg vil annta at det ikke er så enkelt . . . Hmm får vel da ringe Dybvik Trading å høre kanskje dem vet om noen som har montert. Mulig å oppgradere stereoanlegget? er ikke Logic7 på denne men vanlige anlegget. Blir samme svar her Kan vel oppgradere med andre høytalere? eller Kan man time Webastoen på iDriven? står noe om Intern Time,har det noe med webastoen å gjøre? Du kan styre varmeren fra iDriven ja , står beskrevet på side 111 i manualen som du finner her : ( bruk 2004 E65 linken ) http://www.bmwsections.com/docs/7series/ Takk for den, gjorde seg med instruksjon som man forstår sånn noen runde Skal prøve meg frem imorgen. Får man kjøpt Svarte pianolakk lister innvendig isteden for treverket eventuelt Film å legge på? Der ligger mye tre på eBay , men det er sjelden med pianolakk http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=bmw ... m270.l1313 Okei, får vel da bestille folie å legge på. Fant Carbonfolie hos Bsbildeler ville vel ikke blitt så gærnt men går endel folie da nok å gjøre Kan sentrallåsen kodes om slik at den ikke låser seg under kjøring? Dette må gjøres med pc , enten NCS elle Progman ( noe jeg forøvrig anbefaler deg å anskaffe uansett ) Ok, ja har plan om å bestille uansett. Blir fort dyrt å dra til verksted for den minste ting. Men hvor får jeg bestillt programmene ifra? Hvor får man kjøpt Instruksjonsbok på Norsk? Finnes kun på Dansk , bestilles hos BMW Ok Har du flere ting du lurer på , så skal jeg prøve å hjelpe etter beste evne Spørsmål kommer vær du sikker, ikke akkurat så mange å spørre om disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå