Boykot1994 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Mektig fet e30 ! Liker disse touring'ene veldig godt, står høyt på ønskelisten God jobb på rustsveis
Pedi Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Liker fargevalget, men jeg syns du burde montert på sideskjørt og lakkert nedre del sølv slik som M5 har... Daytona kler sølv...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Nydelig! Mulig jeg er litt enig med Pedi også Gleder meg til å se felgene på bilen, men du må få deg enten ny grill eller pusse opp den du har så den blir helt sort
HypeTraxX Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Her går ting fort i svinga! Liker de andre bilene du har også, så detta kan vel ikke bli feil det heller! Tommel opp for bra arbeid!
E28 Power Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Takker for positive tilbakemeldinger! Skal ha org touring skjørt på bilen men de forblir daytonaviolet, er ikke helt min smak tror jeg og dele det slik på en e30, liker det veldig godt på M5 men føler det blir litt feil og lakke sølv på bakplata/ is leppa, men smak og behag så klart Den grillen er ganske fin men er bare støvete på bildene, bilen må poleres og vokses så snart lakken er klar for det, så da ser nok ting litt bedre ut etterhvert
Pedi Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Var ikke kritikk, bilen kler fargen. Vet ikke selv om det hadde blitt pent med sølv på E30, men siden det er så stilig på M5 - så tenkte jeg at det kanskje ville blitt bra på E30 også...
E28 Power Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Hehe neeida tok det ikke som kritikk Pedi Syns det er helt rått på Daytona M5 selv så
E28 Power Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Velvel..Endelig fått bilen tilbake fra lakk..Er ikke helt ferdig montert,mangler listene til framskjermer,nye emblem og touring skjørtene pluss polering og voksing da..men her er noen bilder av hvordan den står nå..Blir og beholde den senken som er nå denne sesongen pga det er godkjent i vognkort + eu kontroll igjen i november..Er litt høy etter min mening men funker fint til hverdagslig bruk Har ikke fått på DE lampene ennå pga det ene festet på den ene lykta er gone så må ordne noe der først Meg og øystein.e fikk montert det som kunne monteres idag :
SSM Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Det var da faen for et tempo på dere Ser veldig bra ut!
E28 Power Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Det var da faen for et tempo på dere Ser veldig bra ut! Hehe ja må jo ha gangen i det Og takk for det! Blitt fin nå Takkar! drit fet farge å gromme hjul Takktakk..Må få tatt noen skikkelige bilder når den er helt klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå