Turbo Touring Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Kjekt og se den på hjul Godt jobba Tommy! Mvh
E28 Power Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Kommer sikkert innom tirsdag neste uke Hehe den er grei. Ja det var gleden og få den ned på hjul Tynes og Turbo Touring
E28 Power Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Fikk en kjenning til og sandblåse de framtide vinterhjula til touringen 15" MIM felger, tenkte å få pulverlakka de hvite...? Hvis noen har noe innspill og komme med tanke på farge på felgene så fyr løs
Tynes944 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Har også sandblåst vinterhjula til min e30, 15" standard bbs. Skal pulverlakkeres i sølv farge Men jeg tror at hvite felger hadde blitt tøft på din sin
E28 Power Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Leverte felgene til Stavanger fengsel på fredag for pulverlakering, blir så hvite som mulig Kjøpte prøveskilt til touringen på lørdag siden det nærmer seg eu kontroll pg da er det jo greit å prøve bilen å sjekke at alt virker bra ut,og det gjorde det ! Måtte bare prøve Rs`ene på siden det har vært så bra vær her i helga! Ble ikke så helt på tryne med den senken som er godkjent i vognkortet heller,hehe Her er noen bilder: Måtte legge inn kantene litt i hjulbuene
E28 Power Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Jo det kommer seg,men den ser jo ikke så bra ut i lakken på nært hold,så det blir ny lakk etter skilta og sånn er på tenker jeg, da blir den pen håper jeg
E28 Power Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Var kjekt og kjøre den i helga forresten,gikk en del mye bedre enn den hvite jeg hadde,og det er jo bare positivt + det var byttet girkasse på den gamle hvite en gang i tiden så når jeg lå i 70km/t var det 2000rpm og denne her hadde jeg 90km/t og 2000rpm, mye mer behagelig det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå