spruddel Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Kjipt med lappen Tror man må ta både teori og praktisk prøve på nytt om man mister den innenfor prøvetiden. Er dem virkelig så hissige med sivil på gjennomsnittsmåling utover mot Sandvika og den veien der?? Har jo kjørt utover der en del ganger og holder vel ikke 80 hver gang
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 sist sommar blei eg og ein kompis stoppa i min 330cd. da hadde di kjørt leeenge uten meg uten å kunne ta meg igjen. vi hadde vel 220-230 på den nye motorvegen di bygger:P blei målt i 170km/h i gjennomsnitts fart. MISTA IKK LAPPEN :0 di hadde ann måling på meg i 50-sona, der hadde eg 74 eller noe:P noen politi er greie, noen er rett og slett rævhol
UFC Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Heldig du. Hvis man mister lappen i over 3 mnd i prøvetiden så er det teori og oppkjøring på nytt. Det er ett helvete uten lappen, føles ut som om jeg har blitt invalid :S Men jeg prøver å finne en positiv side med det, tenker på at jeg får spart litt penger og gjort noe tøffere med bilen. Eller kanskje kjøpe en tøffere en
Farrukh M Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 sist sommar blei eg og ein kompis stoppa i min 330cd. da hadde di kjørt leeenge uten meg uten å kunne ta meg igjen. vi hadde vel 220-230 på den nye motorvegen di bygger:P blei målt i 170km/h i gjennomsnitts fart. MISTA IKK LAPPEN :0 di hadde ann måling på meg i 50-sona, der hadde eg 74 eller noe:Pnoen politi er greie, noen er rett og slett rævhol WTF!!!!!!! mistet ikke lappen når du har snitt fart på 170 politi hadde to målinger på meg 188 og 146 i (100 sone) han var veldig snill kar og skrev 146 og ikke 188. likevel mistet jeg lappen for 5-6 mnd.
Anders92 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Jeg hadde 130-140 i 60 sona og 80 på bakhjulet i 40 sona, ble tatt, slapp unna det hele med en pen liten advarsel.. Riktignok på mc da.
Farrukh M Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 det forklarer litt hvorfor Michael Jackson dyppet seg i klorin ....det hjelper i praksis
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 fekk 2 prikker og 6500kr i bot. tok den gledelig imot for å si det sånt:P di hadde kjørt halv time etter oss uten å klare å ta oss igjen:P
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Idag mistet jeg lappen på vei mot Billigstad, skulle på teknisk kontroll!Faen så jævlig ass, ble målt i gjennomsnitts fart 121 km\t i 90 sone av utryknings sivilpoliti, de følgte etter meg i 11 minutter. Er en helt jævlig følelse. Jeg sa til dem at jeg måtte kjøre fort pgv at jeg skulle rekke kontrollen som var klokka 12, Osv osv... ingenting hjalp. Jeg hadde 4 prikker fra før av og fikk 6 idag, da røyk lappen. OG det som er skjipt er at prøvetiden min er ferdig neste måned!!!! FAEN ASS. MoralSweetBMW: Jævlig dumt å kjøre så fort når du vet at du har prøvetid og du er klar over du har fire prikker fra før. De rævpuuuuuuuuler deg så jævlig når de tar deg. KompisSweetBMW: Surt brosjan :\ Men det ordner seg, prøve å finne det positive i det selv om jeg vet det ikke er lett føler med deg.
Pedi Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Sorry Mac, men uansett hvor kjipt du syns det er, så er det bare din egen feil. Hvorfor ikke kjøre noen få km/t lavere og holde deg innafor prikkedøden når du vet at det kun var en måned igjen. Siden du sitter med såpass ferskt serifikat, så husker du vel fra teorikurset hvor lite det er på å tjene på å kjøre litt fortere? Hadde du holdt fartsgrensa og kommet 5 minutt for seint, så hadde du både hatt lappen og fått utført teknisk kontroll. Ingen hadde nok kvelt deg om du hadde kommet litt for sent, regner med de ble surere iogmed at du ikke møtte opp i det hele tatt??
espenae93 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 huff og huff.. trist at du mista lappen, tror jeg har sett bilen din på vei over brua i mjøndalen en gang. Det er vel ikke så mange e46 i dn fargen i området så. Ja, håper du vender deg til å være uten lapp i en periode og at du får anledning til å fikse opp bilen enda mer!
UFC Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Takker folkens Nei, jeg fikk ikke møtt opp på teknisk. Nei, er ikke så mange av samme farge her. Får se om jeg skal gjøre denne tøffere eller bare kjøpe en enda tøffere en Tiden viser
UFC Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Denne er nå tilsalgs, hvis det er noen som er interesserte så er det bare å skrike ut! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36082910 125.000,- inkl. omreg & årsavgift. EU-Godkjennes før salg! Pris kan diskuteres ved VELDIG hurtig avgjørelse! TLF: 95841310
UFC Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Da var bilen solgt til en heldig eier i Trondheim. Så jævlig følelse, savner bilen!
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hvorfor solgte du da? Denne var jo strøken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå