BilBruker Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Liker! Stå på, kult å se flere kule prosjekter fra Drammen
espenae93 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 tøff coupe, ingen tvil om det. men jeg hadde likt den 10 ganger bedre med csl bakluke lakket i bilens farge
UFC Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Takker Hehe, godt å se at det er noen fra drammen som også er her inne espenae93: Jeg har faktisk vurdert 1000 ganger å kjøpe denne CSL baklyka også få den lakkert i bilen farge. Men koster så mye, vil ikke ha den lille versonen, vil ha den høye men de er så dyre
espenae93 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 forstår det, men jeg tror den vil være verdt pengene hvis du skulle få råd til den en dag de gjør underverker på e46 coupe, og spesielt på en med litt uvanlig farge bor i Drammen selv forresten.
UFC Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Ja, sant. For prøve å spare opp litt Hmm? Har jeg sett deg før på veien? Åssen bil kjører/farge du?
espenae93 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 safir svart 320 sedan e46 pre-face, veldig vanlig og med mtech II, så jeg skiller meg ikke så mye ut.. jeg skal ikke gjøre noe med bilen før til vår/sommer, men da kommer den til å bli fin.. også har jeg skistativ.. det mest diskrete man får tak i, men det trengs siden jeg er skihopper..!
UFC Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Hehe. Kult blink med fjernlysa om du ser meg en eller annen gang
Bmwrob Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 safir svart 320 sedan e46 pre-face, veldig vanlig og med mtech II, så jeg skiller meg ikke så mye ut.. jeg skal ikke gjøre noe med bilen før til vår/sommer, men da kommer den til å bli fin.. også har jeg skistativ.. det mest diskrete man får tak i, men det trengs siden jeg er skihopper..! Jeg har skipose til din bil... Som du bruker inne i bilen, armlenet bak felles ned. Og du ruller ut skiposen som er org montert bak setene...
KimR Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Flott bil:) var litt skeptisk til rødt skinnintriør, men det ble ikke så verst alikevell
UFC Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Takk. Blir bedre. Interiøret skal også lakkeres
UFC Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Faen ass! Byttet akkurat støtdemperen høyre bak, var hent gåen. Så har radiatoren min begynt å sprute kjøleveske over motoren og slangene osv. Sprekt og gått ut av ''spor'' på toppen :\ Her er bildene av hvordan den ser ut nå :S Skrik ut hvis du har en til overs ;D
UFC Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Hei! Tok et helhetsbilde av interiøret, navi'en osv osv Syns det ble jævli bra! Mangler bare litt til nå, så ferdig med det innvendige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå