Gå til innhold

E46 320CI M3-OPTIKK - SOLGT :,(

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker :)

Hehe, godt å se at det er noen fra drammen som også er her inne :D

espenae93:

Jeg har faktisk vurdert 1000 ganger å kjøpe denne CSL baklyka også få den lakkert i bilen farge.

Men koster så mye, vil ikke ha den lille versonen, vil ha den høye men de er så dyre :P

Skrevet

forstår det, men jeg tror den vil være verdt pengene hvis du skulle få råd til den en dag ;) de gjør underverker på e46 coupe, og spesielt på en med litt uvanlig farge :)

bor i Drammen selv forresten.

Skrevet

Ja, sant. For prøve å spare opp litt :)

Hmm? Har jeg sett deg før på veien? Åssen bil kjører/farge du?

Skrevet

safir svart 320 sedan e46 pre-face, veldig vanlig og med mtech II, så jeg skiller meg ikke så mye ut.. :) jeg skal ikke gjøre noe med bilen før til vår/sommer, men da kommer den til å bli fin.. ;)

også har jeg skistativ.. :( det mest diskrete man får tak i, men det trengs siden jeg er skihopper..!

Skrevet
safir svart 320 sedan e46 pre-face, veldig vanlig og med mtech II, så jeg skiller meg ikke så mye ut.. :) jeg skal ikke gjøre noe med bilen før til vår/sommer, men da kommer den til å bli fin.. ;)

også har jeg skistativ.. :( det mest diskrete man får tak i, men det trengs siden jeg er skihopper..!

Jeg har skipose til din bil... Som du bruker inne i bilen, armlenet bak felles ned. Og du ruller ut skiposen som er org montert bak setene...

Skrevet

Faen ass!

Byttet akkurat støtdemperen høyre bak, var hent gåen. Så har radiatoren min begynt å sprute kjøleveske over motoren og slangene osv. Sprekt og gått ut av ''spor'' på toppen :\

Her er bildene av hvordan den ser ut nå :S

Skrik ut hvis du har en til overs ;D

gztwsigopiei31so2g7b.jpg

9be4gpfvadn3fh58b8ew.jpg

Skrevet

Hei! Tok et helhetsbilde av interiøret, navi'en osv osv :D

Syns det ble jævli bra!

Mangler bare litt til nå, så ferdig med det innvendige!

z12q892a992s9mop7tv3.jpg

4fl0lfnnofqqr7y7ynvt.jpg

70d3fpiqd7i023drm3lx.jpg

fg9vnr9cwvqebdkhhgti.jpg

0mj2kuc6mvudxt47j8pq.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...