happY Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Får lage en liten presentasjon på godbilen da! Enkelte kjenner den kanskje igjen da jeg har sett bilde av den i e39 tråden, men da var den relativt muggen. Den har etterhvert rullet 280 kilometer. Hvis alt går etter planen så blir det hjerte transplantasjon når feriepengene kommer nå er jeg fattig skoleelev, hadde pengene strakt til så hadde den vært lavere på skikkelige felger Den er ikke så gale nå egentlig og små felger er undervurdert!! håper dere liker den høye tilstander, men ser alltid best ut om sommeren fangere blir jo etterhvert forbruk! vinteren er ikke akkuratt snill med høye biler heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Der ja! Den fargen din, hvilken er det? Litt skjønnhetsmerker her og der, men man må jo regne med det når man kjører så lav bil til hverdags;) Liker bilen din iallefall! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Denne likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Det er oronico, sjelden farge tror jeg.. men bilen er en individual da.. hva farge har du? Ja krever litt ekstra pleie men det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Den var dritrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 cool e39.. akkurat passe høyde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Det er oronico, sjelden farge tror jeg.. men bilen er en individual da.. hva farge har du? Ja krever litt ekstra pleie men det er verdt det Min er anthrazit, så er lysere enn din, den er mørk grå egentlig;) men din så mørk grå ut på det ene bildet, så måtte høre:p folk tror det er umulig å kjøre med lav bil i Norge, men det er jo bare å legge om kjørestilen, ikke noe værre enn det;) får på leppe på min nå iløpet av våren, så blir nok min noe i nærheten av din høyde, men går ikke ann å sammenlikne høyder når jeg kjører på 19" og du på 17-18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Du måtte ja Hehe. Du vet jeg liker den! Skal ikke fortelle om kanskje-planene dine om Broadway Static coilovers da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Flere som kjører lav e39 ja, det kan jeg like Ser bra ut, skader i frontfanger må man nesten bare regne med å få på disse bondeveiene som er rundtomkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 det får bli når de har kommet i postkassen ja går helt fint om du kjører fint, hehe ja med disse bondeveiene får du en uventet hump av og til ja felgstørrelsen er avgjørende.. jeg kjører 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Er dette Steffen sin ennå? Eneste ris jeg kan gi til denne er at den ser billig og kjedelig ut med hel sort grill. Finest med orginal grill på en slik farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Du måtte ja Hehe. Du vet jeg liker den! Skal ikke fortelle om kanskje-planene dine om Broadway Static coilovers da? Jøss, vil de plutselig lage coilovere til E39 likevel nå da? Når jeg prata med Jesus Christ på SW for en liten stund tilbake lagde de ikke til E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Åja nei det er pavelk som hadde noen custom broadway coiler som var ekstra korte og det er ekstra bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Ble inspirert av bilen din altså! Sugen på større felger og senk selv. 15" er mildt sagt i snaueste laget på en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå