Oleedvard Skrevet Desember 15, 2015 Skrevet Desember 15, 2015 Link til Ebay manifoild? Hvordan type turbo bruker du? Skal bygge b25 SV, uten datasprut og annen innmat, kun annen toppakning og ARP bolter, tips til turbo?
Jens Andreas Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Skrevet Mars 3, 2018 (endret) God kveld. Satt og bladde gjennom bimmers og kom over denna gamle tråden min.. ble en brå slutt her gitt Så tengte at jeg kunne no oppdatere her koss det gikk Fikk bremsa skuta til slutt, og endte på 485 whp & 575nm på 98. ble og montert maxxecu Bilen har virket bra i 2 sessonger nå. Fikk seg en tur over fjellet til e30meet sommer 2017, og alt virket suverent. Står fortida godt parkert inne i garasjen under dyna. Blir nokk brukt denna sommeren, så tenker jeg det kan vere tid for ovehaling av motor og få skiten godkjent med motor. Heller fortida på og bygge meg banebil (e34 m60 turbo), så alle penger og tid går der Men e30n lever enda for di som har lurt på hva som skedde her Blir vel ikke mye oppdatering her frammover heller. Slår kanskje til når jeg skal begynne på overhaling av motor på gjensyn og god helg Endret Mars 3, 2018 av Jens Andreas Pyrox, Mathiseen, williamwiers og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå