Mariuse34 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Mål hvor? Takker for genial oppfølging!
broderaron Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 avstand mellom øverst på dekket og skjermen.
Kure Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Sikker smart å være mega nøye...... Men har byttet masse forstillings detaljer gjennom tiden, og aldri gjort noe annet enn å sette en jekk under hjulet og jekket opp til bilen begynner å løfte seg, og så strammet.... Aldri fått noe problemer pga min slapp fisk måte... Men for all del... fyll full tank og stapp familien inn i bilen. PS.. Pleier bilen å ha full tank og familien inni hele tiden? Kanskje blir feil vekt det og?
Mariuse34 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Vel er jeg i full jobb og ute av studier, men jeg er enda ikke der hvor det føles naturlig med full tank hver gang jeg fyller. Kanskje jeg endelig har funnet en grunn til å endre på det!
Mariuse34 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Noen siste tips før jeg jekker opp bilen i morgen?
mudbug Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Noen siste tips før jeg jekker opp bilen i morgen? Bare sett igang og lykke til.
Trond H. Olsen Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Ville byttet til powerflex foringer når eg først var i gang. Har byttet hele forstillingen jeg også. En av flere fordeler med powerflex er at de kan strammes uten vekt. Grunnen til at det skal strammes med vekt på vanlige foringer er at gummiforingene "vrir" seg om en ikke gjør det (ihvertfall det jeg har blitt fortalt)
Mariuse34 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Spindelen fulgte med bærearmen. Hvordan får jeg den løs?
Mariuse34 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Sånn ser det ut. Hvordan får jeg dette fra hverandre? Kan jeg eventuelt kjøpe en ny sånn liten jævel?
mudbug Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Sånn ser det ut. Hvordan får jeg dette fra hverandre? Kan jeg eventuelt kjøpe en ny sånn liten jævel? Jeg var heldig, fikk ikke ut denne. Men du kan bruke den. Legg en pipe på og bruker denne til å trekke ut http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... met-20339/
Mariuse34 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Jeg forsøkte med en sånn tre-armet avtrekker. Skrur hos svigerbror som hadde dem i 4 forskjellige størrelser. Men fikk ikke helt tak og var litt redd for å ødelegge noe. Hvor legger du pipa?
mudbug Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Jeg forsøkte med en sånn tre-armet avtrekker. Skrur hos svigerbror som hadde dem i 4 forskjellige størrelser. Men fikk ikke helt tak og var litt redd for å ødelegge noe. Hvor legger du pipa? Jeg mener at du legger pipe oppå for å ha plass for å skrue inn .
Mariuse34 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Avtrekker fungerte som en drøm. Fikk byttet hjullager på passasjersiden, bærearmen foran og og kasterstaget idag. Fikk byttet kyllingbeinet også. 2 nye problem oppsto. Tok ut ABS-sensor på passasjersiden. Men skruen som holder den fast røyk i innfestingen. den må dermed borres ut/grisepikk. Noen som har noen tanker rundt dette? Abs er midlertidig ute av funksjon, men bilen ellers fungerer fint. Problem nr to: Nivåsenstorstaget som sitter på kasterstaget var pillråtten. Den holder seg sammen såvidt, men funksjon i de små bærearmene må antas å være historie. Hvordan fungerer denne i praksis og hva skjer når de blir i dårlig stand?
Otis Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Problem nr 1 er jo kjedelig, men er du litt heldig så får du borret den ut evt grisepikk. Problem nr 2 antar jeg går til xenon, å det vil jo da si at du ikke har auto justering av lysene ved evt last.
Mariuse34 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Kan forklare mangel på riktig lys en stund. Får bytte i morgen og sjekke den bak i samme slengen! Noen råd om grisepikk? Har aldri brukt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå