Hefner Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Har en kompis som skal kjøpe nye dekk foran og har ikke testet denne dim foran før men det burde vel ikke være noe prob guys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Tror det kan bli trangt. Spørs jo om den er senket, og innpress på felg da såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hvis han trenger billig 265/30-19, så skal jeg selge 2 stykk som er skeivslitte om ikke så lenge, så kan han prøve å se om det funker vettu.. Har kjørt med dekkene sånn i 1 år, og ikke noe problem. Bare slitt på innersiden. Falken FK452 eller hva de heter tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Har ikke peil på innpress på felg men ja bare bilen er høy nok så går jo det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Hvis han trenger billig 265/30-19, så skal jeg selge 2 stykk som er skeivslitte om ikke så lenge, så kan han prøve å se om det funker vettu.. Har kjørt med dekkene sånn i 1 år, og ikke noe problem. Bare slitt på innersiden. Falken FK452 eller hva de heter tror jeg tror han har så og si bestilt fra dekkonline.com. skal du ha for dine da?? er jo så billige billig dekk og få fra dekkonline.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Aner ikke jeg Litt for bredt for meg, så må nok ned på 255, subber såvidt nå, er jo gode dekk, så en 500-600? Men Telemark er litt langt å dra da, jeg orker ikke sende osv.. Så kanskje uaktuelt uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå